Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen een tweede Snowstorm besteld. Twijfel alleen of ik ze gewoon naast elkaar zet (kleine afstand tussen beide boxen +/- 50 cm en dan gewoon in i-shape schieten) of dat ik ze in V-shape neerzet. Op welke manier zou het effect het beste tot zijn recht komen?

    De boxen een aantal meters uit elkaar zetten gaat niet lukken.
    V-shape ongetwijfeld
    Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

    Comment


      V shape
      geeft een mooi breed effect

      Comment


        Nog nergens geschoten? Ik heb er een paar in een finale gezien maar nog geen nieuwe beelden van de 2018 batch als stand alone.

        Comment


          Deze is gisteren in Aalsmeer geschoten. Ik ga misschien tegen wat schenen aan schoppen, maar mijn maat en ik werden er niet wild van.
          Goeie klappen en grote uitwerking, dat zeker. Alleen ik zie 100 schoten hetzelfde en dat moet het voor mij wat anders speciaals gaan hebben. De sneeuwvlokken die uit elkaar kraken zouden dat kunnen zijn als deze hard en fel zijn, maar die vond ik te lafjes.
          Gelukkig heeft ieder een andere smaak, maar ik denk dat er mooiere zijn. Harde klappen en grote spreiding hebben wel meer boxen.
          Vier veilig, vier legaal!

          Comment


            Ik vond hem ook tegenvallen gister bij Fuego. Was het net niet tegen over vorig jaar. Zit dit jaar wel weer in de collectie(2017).

            Comment


              Hopen dat de nieuwe lichting producten geen verslapping van kwaliteitscontrole op de oudere producten betekent. IUk ga zelf 2017 versie schieten, denk dat ik 1-2-4-3(dubbele snelheid) doe, voor mooiere opbouw.
              Ik vind dat bij single effect boxen de opbouw belangrijker wordt; rustig geschoten kan 100sh wat teveel worden, dan zoek je of uptempo, of opbouwende snelheid, of afwisseling 1v1/salvo/uptempo bv.

              Het effect van de Snowstorm is gewoon prachtig subtiel, de naam waardig; alsof je in een sneeuwwolkje staat verheug me erop

              Comment


                Hmmm, twee maal de 2018 besteld . Toch jammer dat dit de volgende box van evo is die waarschijnlijk wat tegenvalt. Hopelijk heeft er iemand beeldmateriaal van. Vrees dat Evo dit jaar in theorie behoorlijk wat gezichtsverlies kan gaan lijden als dit zo doorgaat met de 2018 batch. Verder wel vrij degelijk vuurwerk, maar de kwaliteit schommelt teveel wat mij betreft.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                  Hmmm, twee maal de 2018 besteld . Toch jammer dat dit de volgende box van evo is die waarschijnlijk wat tegenvalt. Hopelijk heeft er iemand beeldmateriaal van. Vrees dat Evo dit jaar in theorie behoorlijk wat gezichtsverlies kan gaan lijden als dit zo doorgaat met de 2018 batch. Verder wel vrij degelijk vuurwerk, maar de kwaliteit schommelt teveel wat mij betreft.
                  Ik vind je wel wat voorbarig...

                  Comment


                    Video. Met name de laatste cake (na de knip in de video op 1:00) viel tegen.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door PatrickM Bekijk bericht
                      Video. Met name de laatste cake (na de knip in de video op 1:00) viel tegen.
                      Ik vond het vrij lang goed gaan inderdaad, maar die laatste cake is op z'n zachtst gezegd om te huilen. Misschien wat voorbarig, maar als dit de 2018 batch moet zijn dan is dat gewoon niet best....niet de eerste keer dit jaar. Maar goed, I rest my case. Hopelijk wijzen de komende dagen anders uit.

                      Comment


                        Vergeleken met de 2016 versie echt waardeloos. Kan er niks anders van maken.

                        Comment


                          Ik zie het de 31e wel, heb 1 2017 batch en een 2018 batch. Ga ze per 2 schieten maar een paar dagen voor de verwarming kan al een hoop wonderen doen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                            Ik vond het vrij lang goed gaan inderdaad, maar die laatste cake is op z'n zachtst gezegd om te huilen. Misschien wat voorbarig, maar als dit de 2018 batch moet zijn dan is dat gewoon niet best....niet de eerste keer dit jaar. Maar goed, I rest my case. Hopelijk wijzen de komende dagen anders uit.
                            pfff, paniekzaaiers. GEwoon rustig afwachten en zien in de straat. Ff goed drogen.
                            Op het filmpje valt de laatste cake inderdaad een beetje in het niet. Maar dit is 1 exemplaar. Ik wacht gewoon af. En heb er wel vertrouwen in.
                            greetzz
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                              pfff, paniekzaaiers. GEwoon rustig afwachten en zien in de straat. Ff goed drogen.
                              Op het filmpje valt de laatste cake inderdaad een beetje in het niet. Maar dit is 1 exemplaar. Ik wacht gewoon af. En heb er wel vertrouwen in.
                              greetzz
                              Ik ben door de jaren heen steeds wantrouwender geworden naar de vuurwerkimporteur in het algemeen. Men speelt op safe. De grootste flops heb ik in dat opzicht nu eenmaal met o.a. de (knal)cakes van Evolution meegemaakt dus men heeft daar een hoop negatieve credits opgebouwd. Hopen op betere resultaten de komende dagen. Dan zal ik de laatste zijn die negatief blijft .

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                                Ik ben door de jaren heen steeds wantrouwender geworden naar de vuurwerkimporteur in het algemeen. Men speelt op safe. De grootste flops heb ik in dat opzicht nu eenmaal met o.a. de (knal)cakes van Evolution meegemaakt dus men heeft daar een hoop negatieve credits opgebouwd. Hopen op betere resultaten de komende dagen. Dan zal ik de laatste zijn die negatief blijft .
                                Ik speel meestal ook op safe hoor.. Bestel liever iets een jaar later met een goede referentie dan op de gok kopen en ook ik ben wantrouwig naar importeurs. En je hebt gelijk dat de knalcakes in het verleden misschien niet zo lekker waren. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Evo zijn beloften na wil komen. Ik hoorde in een ander topic dat het best stevig waaide en dan is een box als Snowstorm niet op zijn best denk ik.
                                greetzzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X