Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    the corrola in het midden en dan twee van deze aan de zijkanten;-) Ik zie het wel voor me.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      Make Fireworks Great Again!

      Comment


        De laatste cakebox

        https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

        Comment


          Winternight Showbox - Geschoten op de demo van evolution

          https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

          Comment


            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              Weet iemand of de 2018 versie hetzelfde is als de 2017 versie? Ik zie op het filmpje van de demo weinig verschil, maar ik dacht gelezen te hebben dat de blauwe mines/comets weer terug zouden komen incl. een 10 schots finale.

              Edit: er zit geen verschil tussen beide versies.

              Comment


                als ik deze ga aanschaffen wil ik wel dit keer 100% de versie hebben met alle schoten blauwe mines , komt dit nog ?

                Comment


                  Er zit gewoon een mine in echter zie je deze wat minder goed omdat de camera het bovengedeelte vast legt.
                  Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Gunner1001 Bekijk bericht
                    als ik deze ga aanschaffen wil ik wel dit keer 100% de versie hebben met alle schoten blauwe mines , komt dit nog ?
                    Alle schoten hadden blauwe mines in de box die ik had. De mines waren echter wel wat mager en met de dikke boeketten sta je daar dan ook niet naar te kijken.

                    Comment


                      Kwam dit filmpje nog tegen:

                      Comment


                        is de 2018 versie compound?
                        075 zaantjee

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                          is de 2018 versie compound?
                          Zover ik weet blijven alle bestaande boxen zoals ze zijn, dus word geen compound in 2018

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                            Zover ik weet blijven alle bestaande boxen zoals ze zijn, dus word geen compound in 2018
                            Klopt, dit blijft een cakebox van 4 losse cakes
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                              Klopt, dit blijft een cakebox van 4 losse cakes
                              Dat is aan de ene kant mooi, want je hebt iig geen vertragingen als je ze moet door lonten
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                Ik heb ondertussen een tweede Snowstorm besteld. Twijfel alleen of ik ze gewoon naast elkaar zet (kleine afstand tussen beide boxen +/- 50 cm en dan gewoon in i-shape schieten) of dat ik ze in V-shape neerzet. Op welke manier zou het effect het beste tot zijn recht komen?

                                De boxen een aantal meters uit elkaar zetten gaat niet lukken.

                                Comment

                                Working...
                                X