Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    2017 versie geschoten. Zaten geen blauwe mines in en geen finale van 10 schoten.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door JK058 Bekijk bericht
      2017 versie geschoten. Zaten geen blauwe mines in en geen finale van 10 schoten.
      Als dit zo is graag beeld materiaal.
      Ik vind het heel belangrijk dat we de producten krijgen zoals we willen.
      We betalen er namelijk voor net als jullie.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
        Als dit zo is graag beeld materiaal.
        Ik vind het heel belangrijk dat we de producten krijgen zoals we willen.
        We betalen er namelijk voor net als jullie.

        Gr
        Evolution Fireworks
        Komt eraan

        Edit:

        Comment


          Vond dit een mooie cakebox, had alleen wat meer tempo mogen hebben vind ik bij de laatste cake

          Comment


            De beste goudbox die ik ooit heb gehad. Prachtig grote effecten en een heerlijk tempo. En eindelijk heb ik eens de vraag gehad, is dit een profblok??

            Maar inderdaad, zoals hier boven vermeld, geen blauwe mijnen en geen 10schots finale. Maar ondanks dat hebben we ervan genoten.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
              [ATTACH=CONFIG]36773[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]36773[/ATTACH]

              Zie nummering van de cakes. Volgens mij hoort die ort-30 hier niet bij??en heb ik nu een incomplete snowstorm? Wie weet hoe dit zit? Dank alvast
              Zoals gedacht was het idd cake 2 van de Ram Bam. Dat past voor geen neter in het geheel en dus was dit de tweede tegenvaller van de avond.. geen blauwe mines ook.. cake 3 en 4 waren wel mooi in effect. Was wel binnen no time voorbij.
              Evo: hoe zit dit met die rambam cake? Ik vind dit eigenlijk niet kunnen..

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                Zoals gedacht was het idd cake 2 van de Ram Bam. Dat past voor geen neter in het geheel en dus was dit de tweede tegenvaller van de avond.. geen blauwe mines ook.. cake 3 en 4 waren wel mooi in effect. Was wel binnen no time voorbij.
                Evo: hoe zit dit met die rambam cake? Ik vind dit eigenlijk niet kunnen..
                Zou ook niet moeten kunnen.
                Maar het is en blijft China waar we zaken mee doen.
                En als er honderden cakes worden gemaakt en men is door de hoge werkdruk er even niet helemaal bij kan zoiets altijd gebeuren.
                Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat het een Standard moet worden.

                Gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  Hierbij mijn filmpje van de snowstorm, vond dit ook echt een hele mooie bak

                  Comment


                    Was een geweldig mooie bak. Zeer goede en zware burst en zeer brede boeketten met een goed tempo. Echt een heel mooi product. Evo top. Deze schaf ik zeker weer aan.

                    Comment


                      Helaas niet helemaal gefilmd. Excuses kwaliteit is helaas niet top

                      Comment


                        ik had ook de 2017 versie en die was niet zoals het hoort zeg maar, 1x mines geen blauwe kometen en minder crackling. maar zeker het geld waard, de buren hadden de sterren in de voortuin haha

                        Comment


                          Ik had en heb de 2017 versie. Blijft nog even 364 dagen drogen!

                          Comment


                            Ik had de Snowstorm (2017) bewaard als laatste box en dat was een juiste keuze. De box had een heerlijke burst en knalde lekker laag. Misschien wel iets te laag want als je wilde kon je de sterren vangen. De eindsalvo was heerlijk en een prima einde. Minpuntje voor mij is wel dat ik de Snowstorm iets te eenzijdig vind.

                            Comment


                              Ik heb er ook 2 tegelijk geschoten in mijn finale serie,waren zeker goed maar ook zeker de rest van wat ik van Evolution had.

                              Comment


                                Persoonlijk heb ik liever wat mear variatie in de opbouw, steeds heftiger en eindigend in all at once bijvoorbeeld, nu kabbelt hii rustig door, wel echt een mooi effect
                                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                                Comment

                                Working...
                                X