Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hij blijft prachtig om te zien. Afgelopen jaar mee mogen maken. Had hem niet zelf aangeschaft maar er wel over zitten twijfelen. Op het moment van bestellen was hier nog niet veel over gezegd, naderhand had ik hem wel meer mee willen maken tijdens de jaarwisseling!

    Comment


      Een mooie cakebox, maar ik persoonlijk vind 1 effect toch echt te eentonig. Wel schitterend uitgevoerd!

      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        Twijfel om deze te halen. Hele grote effecten maar zoals in bovenstaand filmpje al gezegd, hij is wat eenzijdig. Aan de andere kant, als je er onder staat en hij heeft geen pauze, én je plakt er nog een finale achteraan? Ik denk dat ik daar dan wel uren onder wil staan...

        PS: Ook liefhebbers in omgeving Leeuwarden die deze box misschien willen delen? Stuur even PB in dat geval.

        Comment


          Delen is niet heel handig vanwege de opbouw 4 verschillende cakes.

          Geloof me dit is echt een topper ongeacht dat ie wat eenzijdig is.. het is echt een aanrader

          Comment


            Plak er een Insane aan vast en je hebt een te gek einde!

            Comment


              Wordt alleen maar blijer dat ik deze besteld heb. WoW! Ff jullie mening, snowstorm met gelijk de 3Xheaven erachter, goed idee of niet?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                Plak er een Insane aan vast en je hebt een te gek einde!
                Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                Wordt alleen maar blijer dat ik deze besteld heb. WoW! Ff jullie mening, snowstorm met gelijk de 3Xheaven erachter, goed idee of niet?
                Ik zou beide niet doen. De Insane heeft niet genoeg spektakel, is een 25mm cake en schiet vrij hoog. Zal helemaal weg vallen na de Snowstorm.

                3X Heaven geldt eigenlijk wel hetzelfde. Ook is deze box "one of a kind". Zou hem lekker alleen afsteken en optimaal van genieten.

                Ook is de Snowstorm "one of a kind" (uniek), naar mijn idee zou een goede finale de laatste cake zijn, maar dan ervoor zorgende dat rij 1 en rij 3 tegelijkertijd aan gaan. Dan heb je een up-tempo + de 5e rij als finale.

                Als dat niet mogelijk is, lijkt mij zoals eerder genoemd een paar keer de "Happy Thunder q" ook een leuke afsluiting. Op de vorige pagina zie je het voorbeeld nog staan in post #449.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                  Ik zou beide niet doen. De Insane heeft niet genoeg spektakel, is een 25mm cake en schiet vrij hoog. Zal helemaal weg vallen na de Snowstorm.

                  3X Heaven geldt eigenlijk wel hetzelfde. Ook is deze box "one of a kind". Zou hem lekker alleen afsteken en optimaal van genieten.

                  Ook is de Snowstorm "one of a kind" (uniek), naar mijn idee zou een goede finale de laatste cake zijn, maar dan ervoor zorgende dat rij 1 en rij 3 tegelijkertijd aan gaan. Dan heb je een up-tempo + de 5e rij als finale.

                  Als dat niet mogelijk is, lijkt mij zoals eerder genoemd een paar keer de "Happy Thunder q" ook een leuke afsluiting. Op de vorige pagina zie je het voorbeeld nog staan in post #449.

                  Hier heb je inderdaad een punt. Ja, ik ga ze inderdaad los schieten. Bedankt voor je tips.

                  Comment


                    Een Crackling Chry 2.0 erachteraan dan of 2x secret salute?

                    Comment


                      Blijft een prachtige box om naar te kijken. Zowel het uiterlijk van de cake als de uitwerking van de effecten. Elke keer weer blijft deze prachtig om te zien. O ja, hij is ook besteld dit jaar!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                        Ik wilde hem als finale schieten na de Spectacle Show 120 Maar door de stress toch *knip*

                        Ik zou hem volgend jaar zeker weer kopen in een aanbieding of als hij bijv: een oplopende snelheid krijgt met een all at once als laatste cake.
                        Maar zeker geen spijt van deze box!!


                        Het filmpje is gemaakt door mijn zoon van 11 dus die heeft zn telefoon een beetje rondgedraaid..
                        Dus het zijn geen prof beelden
                        Je ziet wel dat het van een meter of 40 afstand moeilijk is om alles in beeld te krijgen.. de boeketten zijn mega!
                        Op basis van deze film toch overgehaald om er twee te bestellen. Wat een prachtig apparaat zeg. Na een wat mindere ervaring met EVO enkele jaren terug (Thunderstorm line met blinkers ) hoop ik nu dat men de kwaliteit van het afgelopen jaar heeft weten te behouden. Zo ja, dan alle lof voor EVO.

                        Comment


                          Deze komend jaar in de collectie, ben benieuwd, het ziet er veel belovend uit.

                          Comment


                            Vanavond geschoten in Aalsmeer. Ik vond hem erg goed.


                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              ik vond hem ook erg goed

                              Comment


                                Nog 2016 zo te zien. Ziet er al top uit, ben toch wel benieuwd naar het effect incl mine met zelfde kruithoeveelheid..

                                Comment

                                Working...
                                X