Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
    Nooit 25mm geweest toch. Standaard 30mm
    Ik haal wat door elkaar inderdaad.
    Hij word dit jaar met meer kruit, 25 GR per tube ,uitgevoerd.

    Comment


      Ook dat is niet het geval
      Laatst aangepast door Bizzle; 26 November 2017, 18:46.

      Comment


        Ook dat is zoals reeds eerder aangegeven niet gebeurd.
        We hebben een weg gevonden om de basis zo te laten en toch elk shot een blauwe mine te geven zonder in te moeten boefen op het effect.

        Gr
        Evolution Fireworks
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Ja, mooi. Als hij in productie ook zo presteert, komend voorjaar eentje zien te scoren. Denk wel dat ik 'm per 2 cakes schiet, en dan ook 1x2 tegelijk, vind het anders toch wat lang duren al is het lang genieten natuurlijk.
          Ben t helemaal met je eens. Hij is in mijn ogen te langzaam. Mag best een tempoversnelling in van mij. Leuke bak hoor, maar na 2 cakes verliest ie mn aandacht
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Wat strakker doorlonten lost al een hoop op denk ik, door de pauzes krijg je het idee dat het 4 keer dezelfde losse cake is. Als hij gewoon in 1 keer door ramt is het ineens een super dik blok. Ik kijk er in ieder geval naar uit deze jaarwisseling!

            Edit; Al is met 2 tegelijk natuurlijk al helemaal een natte droom, maar daar heb ik helaas het budget niet voor

            Comment


              Cake 1
              Cake 2+3
              Cake 4 at once
              Dan heb een hele dikke versie van deze. Is wel te realiseren als je weet hoe je moet doorlonten
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                Denk dat deze toch nog in onze collectie komt

                Comment


                  Wat een monsterbak zeg!
                  Dit had voor mij wel een wouw effect afgelopen zaterdag.
                  Ook omdat deze de China Red blokken er gewoonweg er uit blafte, que effect grote en geluid.
                  Maar deze zeikerd vind de sneeuwvlokjes niet mooi.

                  @ Evo.
                  Kunnen jullie 1 versie bestellen, zonder sneeuwvlokjes.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    Zoo jammer van die enkele 5sh finale. Dit doosje zou echt veel beter overkomen als de finale 10sh was.

                    Hopelijk is het voor in de straat genoeg voor een perfecte afsluiting.

                    Comment


                      Als hij hetzelfde is als vorig jaar zal die finale geen probleem zijn.

                      Met de enorme boeketten die eruit komen vondt ik persoonlijk 5sh meer dan prima als afsluiting.

                      Comment


                        Prachtig ding zeg, die zet ik nog ff op mijn shortlist

                        Comment


                          Gewoon een Thunder Q 2/3 er achteraan.
                          Fuochi D'Artificio!

                          Comment


                            Weet even niet meer of dit al behandeld is in dt topic, maar kan me er niet toe zetten alle 30 pagina’s uit te pluizen

                            -Wordt in de uiteindelijke versie nog een blauwe kogel toegevoegd aan de bombette?
                            -Gaat het finale salvo nog naar 10 schots ipv 5?
                            -Komt er ook een tempo versnelling in, of blijft het tempo zoals afgelopen weekend te zien was?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
                              Gewoon een Thunder Q 2/3 er achteraan.
                              Bij deze

                              Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                              Ik wilde hem als finale schieten na de Spectacle Show 120 Maar door de stress toch maar los geschoten.
                              Hij is echt super.. De film is geschoten vanaf een meter of 40 en de hele lucht van de straat stond vol met crackling
                              Ik had als verassing er wel 4X de Happy Thunder aan vast gemaakt.. omdat er niet echt een finale in deze box zit.

                              Ik zou hem volgend jaar zeker weer kopen in een aanbieding of als hij bijv: een oplopende snelheid krijgt met een all at once als laatste cake.

                              Maar zeker geen spijt van deze box!!


                              Het filmpje is gemaakt door mijn zoon van 11 dus die heeft zn telefoon een beetje rondgedraaid..
                              Dus het zijn geen prof beelden
                              Je ziet wel dat het van een meter of 40 afstand moeilijk is om alles in beeld te krijgen.. de boeketten zijn mega!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                                Wat een monsterbak zeg!
                                Dit had voor mij wel een wouw effect afgelopen zaterdag.
                                Ook omdat deze de China Red blokken er gewoonweg er uit blafte, que effect grote en geluid.
                                Maar deze zeikerd vind de sneeuwvlokjes niet mooi.

                                @ Evo.
                                Kunnen jullie 1 versie bestellen, zonder sneeuwvlokjes.
                                Ik ben inmiddels met een nieuwe combo bezit.
                                Maart zal ik deze compositie in China gaan testen of de combinaties elkaar verdragen.

                                Gr
                                Evolution Fireworks
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X