Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blijft de finale alleen enkel 5 shots zoals op de film? Of is dit bij de productie anders (2x 5sh/1x 10sh)?

    Comment


      Heerlijke bak op dat laatste fimpje. Heb hem dit jaar voor het eerst. Mooi spul

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
        Ja.
        Want bij ons was deze afgelopen jaar in 3 dagen uitverkocht.
        En ook dit jaar met veel hogere aantallen zijn ze bij ons reeds uitverkocht terwijl ze nog binnen moeten komen

        Gr
        Evolution Fireworks
        Goed om te weten! Voor mij ligt er bij deze 1 klaar de 28ste december. ben benieuwd!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
          Blijft de finale alleen enkel 5 shots zoals op de film? Of is dit bij de productie anders (2x 5sh/1x 10sh)?
          Dit zou 1x 10 moeten zijn.
          Ik zal hier morgen even een check voor doen bij onze agent.

          Gr
          Evolution Fireworks
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            ik zit ook zwaar te twijfelen maar de twijfel mag zich zelf oplossen en ga hem daarom gewoon bestellen. ben erg benieuwd

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Dit zou 1x 10 moeten zijn.
              Ik zal hier morgen even een check voor doen bij onze agent.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Al iets vernomen?

              Comment




                Mooiste box van de avond! (cake volgorde 3,1,2,4)

                Vergeleken met oa:
                Transbomber
                Cruel traction/black cobra 120
                Event tsunamibox 120
                Event Immortel Gold Prof

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                  Al iets vernomen?
                  Ik ben ook wel benieuwd of er al meer nieuws is, zitten die mines nou in elk schot? en heb de nieuwe versie een 10schots finale?

                  Comment


                    Niks aan de hand! mijn fout dit klopt niet
                    Laatst aangepast door legaaltje12; 1 November 2017, 20:29.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door legaaltje12 Bekijk bericht
                      Ik heb gehoord dat er geen nieuwe versie komt dit jaar alleen de 2016 wordt verkocht vanwege productie problemen in China.
                      Ik weet niet wie je bron is.
                      Maar dan weet hij meer dan wij zelf.

                      Als dit zo zou zijn brengen wij dit echt wel naar buiten!
                      Dit soort roddel brengen alleen maar onodige onrust met zich mee.
                      Dus wij zouden het op prijs stellen dat men dit eerst verifieer alvorens te posten!!!

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                        Ik weet niet wie je bron is.
                        Maar dan weet hij meer dan wij zelf.

                        Als dit zo zou zijn brengen wij dit echt wel naar buiten!
                        Dit soort roddel brengen alleen maar onodige onrust met zich mee.
                        Dus wij zouden het op prijs stellen dat men dit eerst verifieer alvorens te posten!!!

                        Gr
                        Evolution Fireworks
                        Amen!
                        De laatste tijd word er wel erg veel onrust veroorzaakt door “betrouwbare bronnen” en dergelijke.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                          Ik weet niet wie je bron is.
                          Maar dan weet hij meer dan wij zelf.

                          Als dit zo zou zijn brengen wij dit echt wel naar buiten!
                          Dit soort roddel brengen alleen maar onodige onrust met zich mee.
                          Dus wij zouden het op prijs stellen dat men dit eerst verifieer alvorens te posten!!!

                          Gr
                          Evolution Fireworks
                          Mijn excuus hiervoor ik bedoelde het niet zo, maar ik kreeg het te horen van een verkoper want ik had hem gevraagd om een apart te leggen en of het de 2017 of 2016 versie is, en zijn antwoord was dat er geen nieuwe binnen komen vanwege productie problemen, heel vaag dit.

                          ik geloof je volledig! en ik weet zeker dat je dit gemeld had, alleen we hadden nog niks gehoord over de nieuwe versie dus daarom dacht ik dat het hiermee te maken had, nogmaals excuus ik had het beter moeten verwoorden en er een vraag van moeten maken

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door legaaltje12 Bekijk bericht
                            Mijn excuus hiervoor ik bedoelde het niet zo, maar ik kreeg het te horen van een verkoper want ik had hem gevraagd om een apart te leggen en of het de 2017 of 2016 versie is, en zijn antwoord was dat er geen nieuwe binnen komen vanwege productie problemen, heel vaag dit.

                            ik geloof je volledig! en ik weet zeker dat je dit gemeld had, alleen we hadden nog niks gehoord over de nieuwe versie dus daarom dacht ik dat het hiermee te maken had, nogmaals excuus ik had het beter moeten verwoorden en er een vraag van moeten maken
                            Klinkt als een verkoper die gewoon eerst de 2016 versie wil verkopen.

                            Daarom zijn verkopers niet altijd een betrouwbare bron :P

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                              Klinkt als een verkoper die gewoon eerst de 2016 versie wil verkopen.

                              Daarom zijn verkopers niet altijd een betrouwbare bron :P
                              Ja precies maar dan kan hij het toch gewoon zeggen haha. maar daarom zij ik al dat ik het beter als vraag had kunnen neerzetten, erg stom van me

                              Maar toch mooi vervelend had die nieuwe graag willen zien, well back to the drawing board, ff zoeken naar een ander

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door legaaltje12 Bekijk bericht
                                Ja precies maar dan kan hij het toch gewoon zeggen haha. maar daarom zij ik al dat ik het beter als vraag had kunnen neerzetten, erg stom van me

                                Maar toch mooi vervelend had die nieuwe graag willen zien, well back to the drawing board, ff zoeken naar een ander
                                De eerste 800 dobberen momenteel richting Rotterdam.

                                gr
                                Evolution Fireworks
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X