Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook met een opbouw erin? Eerste cake rustig, en laatste cake all at once?
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
      Dit product krijgt een nieuwe basis van 5x20sh en dan 25gr per tube om de F4 versie zoveel mogelijk te gaan evenaren zoals in eerste opzet ook de bedoeling was.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Dus met die vette blauwe tails er in ?

      Dan ben ik helemaal verkocht
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Op film is het gewoon een slechte box met alleen maar crackling effecten. Ben blij dat ik hem niet heb meegenomen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Op film is het gewoon een slechte box met alleen maar crackling effecten. Ben blij dat ik hem niet heb meegenomen.
          Hier moet ik toch even op reageren...
          De Snowstorm is toch een box met 1 effect..? Dat weet je als je hem koopt.
          Mijn filmpje is ook in de mist gemaakt.. dus je mist () de willows een beetje.
          Ook mis(t) je een beetje het grote effect van de snowstorm op het filmpje.
          De straat was van voor tot achter gevuld..
          Deze box was gewoon heel goed.

          Comment


            Ik had de Snowstorm als onderdeel van de finale:

            Rij 1: wacky whisters - Snowstorm (A) - Gravity
            Rij 2: Snowstorm (B)
            Rij 3: Snowstorm (C) - Snowstorm (D)- Snowstorm (C)
            Rij 4: Chosen one (A) - Chosen one (B) - Chosen one (D)
            Rij 5: Thunder tales (4x)

            Vuurwerk werd afgestoken op een veld midden in een blok van ruim 100 bij 100 meter. Publiek stond op ruim 50 meter. Woningen 15m hoog.

            Al bij de eerste Snowstorm was het hele blok van dak tot dak vol met crackling. Enkele omstanders gooiden nitraatbommen op het veld, maar de knallen kwamen niet boven het burstgeweld van de Snowstorm uit. Vanaf rij 3 brak de 'hel' los, waanzinnig. Hoewel erg mooi en best wel grote effecten viel The Chosen one op rij 4 totaal in het niet t.o.v. Snowstorm. Bij gelijkblijvende kwaliteit staat Snowstorm weer op de lijst voor volgend jaar. Zal hem dan net als dit jaar gebruiken als onderdeel van de finale. Bijzonder bij deze combibox is de prachtige uitwerking en kleurstelling (willow / crackling), waardoor Snowstorm zich voor mij onderscheid van andere vergelijkbare cakes.

            Tips voor verdere verbetering: meer mines per cake (uiteraard met mooie blauwe kleur), heldere kleur blauw tails, eventueel oplopend tempo.

            Comment


              Ik ben geen fan van illegaal, maar zeg tocg niet zo nitraatbommen... mediazeikterm
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                Topbak! �� En nik kan niet wachten op de nieuwe 5 x 20 opzet .

                Comment


                  Ziet er heel mooi uit op de filmpjes, ik heb m bewaard voor volgend jaar want hij voelde erg vochtig aan. Dat kan de effecten alleen maar ten goede komen.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                    Dit product krijgt een nieuwe basis van 5x20sh en dan 25gr per tube om de F4 versie zoveel mogelijk te gaan evenaren zoals in eerste opzet ook de bedoeling was.

                    Gr
                    Evolution Fireworks
                    Komt die er dit jaar weer dan? Zoja hou de boeketten dan zo groot als ze nu zijn en dan nog mines bij elke shot!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door X-treme&bonfire Bekijk bericht
                      Komt die er dit jaar weer dan? Zoja hou de boeketten dan zo groot als ze nu zijn en dan nog mines bij elke shot!
                      Er komt 5gr per shot bij.
                      Dus ja

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        Geweldig om te horen! Dan gaat deze er ook komen, hopelijk ook bij de andere Evo boxen

                        Comment


                          Vond dit best een mooie cakebox, maar wat ik toch storend blijf vinden is dat je het goud niet ziet door de crackling wolkjes.

                          Comment


                            Heilige knaken... deze is me helemaal ontgaan. KOmt gelijk op de lijst voor komend jaar!!
                            -Step outside the box to see the real picture-

                            Comment


                              Zie deze prachtige doos en box nu pas... Ben meteen overtuigd! Zodra deze te koop is in de buurt, komt deze sowieso in de collectie.
                              Zonder respect geen vuurwerk.

                              Comment


                                Ik had hem samen met de Horn whistler van pangu geschoten,was echt super spektakel
                                met deze twee top boxen.
                                Was voor mijn echt het hoogte punt van de avond samen met de colorfull city van pangu

                                Comment

                                Working...
                                X