Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
    Hallo,

    Als het mee zit de eersten derde week november in Nederland ????

    Gerrit
    Noteer er maar 1 voor mij Gerrit. Ik wil er wel 1 zekerstellen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
      Hallo,

      Als het mee zit de eersten derde week november in Nederland ????

      Gerrit
      Laatste week november.
      Er komen in korte tijd een flink aantal containers binnen voor zowel Nederland als een aantal andere landen.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Maar hopelijk sowieso op tijd voor demo.s ? en weet je toevalig al demo.s waar deze geschoten word ?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
          Laatste week november.
          Er komen in korte tijd een flink aantal containers binnen voor zowel Nederland als een aantal andere landen.

          Gr
          Evolution Fireworks
          Lekker op tijd in de bunkers!!

          Comment


            Ben zeer benieuwd naar hoe die echt op een demo gaat presteren!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
              Ben zeer benieuwd naar hoe die echt op een demo gaat presteren!
              Begrijpelijk maar ik niet.

              Na alle paniek vorig jaar met de hardstylebox die ik overigens in mijn straat na alle stress geweldig vond stop ik met dit topic lezen zodra de eerste demo komt. Ga me anders weer druk maken over juiste keuze/ toch veel geld/ etc.

              Zie het 31 december wel.

              Comment


                Wat ik vooral vreemd vind is dat veel importeurs pas laat hun vuurwerk binnen krijgen het is toch veel beter om te zorgen dat die containers ruim op tijd aan komen medio september of zo.

                misschien dat iemand dit kan toelichten je hoort dit veel bij vuurwerk importeurs.

                Comment


                  Als je een bunker per maand huurt kost het meer geld

                  Comment


                    een bunker per maand huren ? lol nog nooit van gehoord ?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Boosje Bekijk bericht
                      Wat ik vooral vreemd vind is dat veel importeurs pas laat hun vuurwerk binnen krijgen het is toch veel beter om te zorgen dat die containers ruim op tijd aan komen medio september of zo.

                      misschien dat iemand dit kan toelichten je hoort dit veel bij vuurwerk importeurs.
                      Ik gok dat ze bang zijn voor keuringen en door het zo laat mogelijk binnen te laten komen hopen ze dat de keuring geen tijd meer heeft.
                      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                        Ik gok dat ze bang zijn voor keuringen en door het zo laat mogelijk binnen te laten komen hopen ze dat de keuring geen tijd meer heeft.
                        Dat lijkt me me sowieso niet, waarom zou men daar bang voor zijn. Lijkt mij dat je dan op de verweerde manier bezig bent. Het vuurwerk voldoet immers aan de CE? Denk dat meer de oorzaak ligt in het feit dat de productie zo lang stil heeft gelegen. Als kleinere importeur kom je dan ook als laatste aan de beurt bij de productie en verscheping...

                        Comment


                          conclusie dus eerder bestellen en eerder verschepen.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                            Dat lijkt me me sowieso niet, waarom zou men daar bang voor zijn. Lijkt mij dat je dan op de verweerde manier bezig bent. Het vuurwerk voldoet immers aan de CE? Denk dat meer de oorzaak ligt in het feit dat de productie zo lang stil heeft gelegen. Als kleinere importeur kom je dan ook als laatste aan de beurt bij de productie en verscheping...
                            Ik denk dat dit een waarheid als een koe is.
                            Het is jammer, maar eerst komen de importeurs uit USA aan de beurt.
                            Daarna de rest en de kleine Europese importeurs als laatste.
                            Maar ja, Evo timmert goed aan de EU weg.
                            Kom zei de vis in de vissenkom.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                              Dat lijkt me me sowieso niet, waarom zou men daar bang voor zijn. Lijkt mij dat je dan op de verweerde manier bezig bent. Het vuurwerk voldoet immers aan de CE? Denk dat meer de oorzaak ligt in het feit dat de productie zo lang stil heeft gelegen. Als kleinere importeur kom je dan ook als laatste aan de beurt bij de productie en verscheping...
                              Mijn opmerking was ook nergens op gebaseerd Ik vraag me dan alleen af laat het vuurwerk dan lekker in januari of februari binnen komen.. ligt het mooi klaar allemaal..
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                De productie voor eu markt begint pas jili geloof ik en mede
                                Door de warmte/fabriekssluitingen begint dus pas de productie in augustus/september.
                                Hierdoor komt dus alles pas later binnen.
                                Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                                Comment

                                Working...
                                X