Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Euphoria [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier ook deze ter vervanging van de Solar Storm gekregen.
    Omdat die een stuk rustiger schiet gaat deze in de avond al de lucht in om er rustig van te genieten

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0546[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:220,8 KB
ID:	1560857

    Mooie omdoos ook weer trouwens!

    Comment


      #17
      Toch een mooie box dit, had deze als vervanger voor de Vision of Ecstasy gekregen waar ik toen wel van baalde na de demofilm van deze Euphoria te zien ( vond het tempo eigenlijk te laag hiervan ) maar in de straat ging deze toch sneller en deed niet onder voor de Solar Storm die ik ook had.

      Mooie gevarieerde effecten en goede burst heeft deze ook , net zoals alle andere producten van Evolution !

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
        Toch een mooie box dit, had deze als vervanger voor de Vision of Ecstasy gekregen waar ik toen wel van baalde na de demofilm van deze Euphoria te zien ( vond het tempo eigenlijk te laag hiervan ) maar in de straat ging deze toch sneller en deed niet onder voor de Solar Storm die ik ook had.

        Mooie gevarieerde effecten en goede burst heeft deze ook , net zoals alle andere producten van Evolution !

        volgens mij is dit de Ecstatic
        VEILIGHEID EERST

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
          volgens mij is dit de Ecstatic
          Dit is wel de Euphoria, bij de Ecstatic zit dat dubbele goud effect er in het begin niet bij.

          En op het label stond gewoon Euphoria

          Comment


            #20
            Hierbij mijn straatfilm, met nog een stukje mist…
            Ik vond het even spannend, maar heb er prima van genoten. Burst van alle Evolution boxen was erg goed.

            Had zowel de Ecstatic als de Euphoria als vervangers meegekregen. Beide presteerden erg goed, en iets sneller dan de productfilms.

            Comment


              #21
              Mooi doosje zeg! Jammer van de mist, maar ziet er alsnog goed uit.

              Comment


                #22
                Op advies van 3xh deze meegenomen. Stond ook versteld van deze heeerlijke box! Tegelijk geschoten met de cakebox van Zena waarbij de Euphoria duidelijk naar voren kwam. Hardere burst, bredere boeketten wn ging veel hoger!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
                  Op advies van 3xh deze meegenomen. Stond ook versteld van deze heeerlijke box! Tegelijk geschoten met de cakebox van Zena waarbij de Euphoria duidelijk naar voren kwam. Hardere burst, bredere boeketten wn ging veel hoger!
                  Goed advies is het halve werk

                  Comment


                    #24
                    Had deze ook ipv de solar storm, effecten waren mooi maar wel een vrij rustige box. Deze is echt om rustig van de effecten te genieten.

                    Comment


                      #25
                      Prachtige bak hoor, vind 'm qua effecten wat opvallender dan het vooral-goud van Spectacle Shows. Grote boeketten, fijne afwisseling, mooi spul.

                      Comment


                        #26
                        Vind hem ook ontzettend gaaf. En please, maak een cake met de blinkers zoals die op film van Mrbooman, begint bij 1.11
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          Vind hem ook ontzettend gaaf. En please, maak een cake met de blinkers zoals die op film van Mrbooman, begint bij 1.11

                          I love blinkers, liefste gecombineerd met willows

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Vind hem ook ontzettend gaaf. En please, maak een cake met de blinkers zoals die op film van Mrbooman, begint bij 1.11
                            Dat is de Rambam.

                            Comment


                              #29
                              De Euphoria 100sh van Evolution & Zena cakebox 144sh.

                              Comment


                                #30
                                Op beeld ben ik erg onder de indruk van deze box. Kan hem hier bestellen voor een freakprijs. Volgens mij is dat wel waar voor je geld. Langdurige box met flinke klappen. En de mine aan het begin is wel show-waardig.
                                Laatst aangepast door pyrofan#1; 29 July 2017, 21:40.

                                Comment

                                Working...
                                X