Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mayhem [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lag nog in mijn werkkamer niet kunnen afsteken. Heeft een leuke plekje gekregen boven op een kast.

    Comment


      Ook alweer een topper van evo! Zeker een aanrader
      https://youtube.com/c/EindjePyro

      Comment


        Deze box was een klein beetje een teleurstelling en dan vooral door de prijs.
        Het was een mooie box, maar doorlonten was drama (helemaal voor een gewone consument) en de effecten kwamen te hoog.

        Heb het gefilmd, maar door de mist staat hij er niet goed op. Zal de film later even uploaden.
        Groeten...:)

        Comment




          Kwaliteit is niet best door mist en oma die het met haar Iphone gefilmd heeft

          Comment


            Hier bij de film nog.

            Groeten...:)

            Comment


              Wat een top bak!
              complimenten!!!!!!!
              cake 1 lekker beginnen mooie opwarmer
              cake 2 jammer dat die crackling staarten zoals op het filmpje er niet in zaten
              cake 3 wat een top waaier cake! mooi gevulde lucht.
              cake 4 jammer dat tie eerst links en daarna rechts zijn V shape deed en niet tegelijk.
              zou graag 2x3 schoten links en rechts tegelijk zien schieten.

              hoogte en grote van de effecten waren erg goed! prijs van rond de 120 euro is ook top! volgend jaar komt tie er zeker weer.

              Comment


                Erg goede box! Ben echt blij dat ik hiermee om 00:00 begon!

                Comment


                  1e 2cakes gingen wat hoog.
                  De laatste 2 cakes maakte deze box..
                  Deze komt er volgend jaar weer in!!

                  Comment


                    Hele mooie box. Wel twee opmerkingen:
                    - Doorlonten was een uitdaging door verkeerd geplaatste lonten.
                    - Effect van tweede cake, met de crackling sterren zat er niet in. Daar kocht ik hem eigenlijk voor.

                    Wanneer ik een box koop met een adviesprijs van 147 euro dan verwacht ik wel een perfecte box zoals deze verkocht is, dus niet met deze twee punten.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
                      Hele mooie box. Wel twee opmerkingen:
                      - Doorlonten was een uitdaging door verkeerd geplaatste lonten.
                      - Effect van tweede cake, met de crackling sterren zat er niet in. Daar kocht ik hem eigenlijk voor.

                      Wanneer ik een box koop met een adviesprijs van 147 euro dan verwacht ik wel een perfecte box zoals deze verkocht is, dus niet met deze twee punten.
                      Het doorlonten probleem is waarschijnlijk gekomen dat men deze in eerste basis 2 om 2 zou verpakken en dit later is aangepast naar een rij van 4.

                      Het andere punt neem ik mee in het overleg.

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        Straatfilmpje; Had de sunbeam 3 er nog voorgezet!

                        Comment


                          Achteraf gelukkig deze box om 21.30 de lucht ingejaagd. Hierdoor heb ik hem aardig kunnen filmen. Gekocht in de voorverkoop voor 117,50 euri. Ondanks een productiefoutje in cake D toch bijna 2 minuten kijkplezier gehad. Voor deze prijs een absolute aanrader.

                          Comment


                            Mooie film en prachtige box !!

                            Comment


                              Ik vond dit ook een zeer leuke box, ondanks dat die vrij hoog de nevel inschoot toch van genoten!!

                              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                              Comment


                                Vond dit een mooie box! Vooral die laatste cake maakt het af! Moest idd een beetje handig doen met lussen!
                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X