Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Euphoric Happiness [Festival Show-150-Gold]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Iemand deze al opgehaald vandaag?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
      Iemand deze al opgehaald vandaag?
      Jep, hier een foto’tje
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	A5DB684A-C85D-48F4-809F-A727E09A1C4D.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,2 KB
ID:	1564848

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
        Jep, hier een foto’tje
        [ATTACH=CONFIG]36245[/ATTACH]

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
          Iemand deze al opgehaald vandaag?
          Deze ook in de tas, alleen de 2015-versie. Na de demo van de vuurwerkhal van vorig jaar was het een no-brainer dat deze in de collectie moest komen.
          Well, that depends...

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
            Deze ook in de tas, alleen de 2015-versie. Na de demo van de vuurwerkhal van vorig jaar was het een no-brainer dat deze in de collectie moest komen.
            2015 versie heeft andere doos toch? meer dat gele?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
              2015 versie heeft andere doos toch? meer dat gele?
              Klopt! Geel met blauw en toen heette de box gewoon Festival Show 150.
              Well, that depends...

              Comment


                Heb ook de 2015 versie meegekregen, ik ben in mijn nopjes

                Comment


                  Hmm, ik heb deze een beetje onderschat en over het hoofd gezien geloof ik. Mooie diverse effecten en langdurig, wat nou waar voor je geld.

                  Comment


                    Ontzettend leuke cakes. 85 e voor betaald, dit lijkt mij een redelijk bedrag. Meer zou ik er niet voor neerleggen

                    Comment


                      Mooi bakkie, 75 euro voor betaald en dat is een heel leuk prijsje voor deze bak. Afwisselingen met fluiters doet hem goed en de effecten verder zijn ook zeker prima!
                      365 days a year pyromaniac

                      Comment


                        Dit is ook echt een topbox van evolution. Ik heb deze box een aantal demo's gezien bij orthen vuurwerk, hier komt hij wat minder over ten opzichte van andere boxen (30mm), maar als je deze thuis gaat schieten vooraan in je showtje dan is dit echt een heel erg vet product.

                        Ik heb dit jaar de 2016 versie geschoten van deze box welke ik had opgeslagen wegens omstandigheden tijdens vorige jaarwisseling.

                        Wat ik zo gaaf vind aan deze box is de 3 traps whistles voor het schieten van de sier bombettes. Echt een hele gave combinatie. Ook de 25mm bombettes hebben mooie effecten, zijn weliswaar niet zo vol als menigeen 30mm bombette maar er zit een goede hangtime in en de effecten zijn breed door de goede burst. Dat compenseert de wat mindere vulling naar mijn idee meer dan voldoende.

                        Ik zit te twijfelen om deze nog een keer in de collectie op te nemen als aftrap van mijn aankomend on showtje. Als ik een goede prijs vind dan komt hij in het lijstje

                        Comment


                          Dit was een onverwachte topper.

                          Comment


                            Okeoke.. Filmpje iemand van afgelope jaarwisseling ?
                            Knaap!

                            Comment


                              Is de 2015 versie nog leverbaar/ in omloop? Gr

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                                Is de 2015 versie nog leverbaar/ in omloop? Gr
                                Edraket apeldoorn heeft er nog 2 staan... ;)

                                Comment

                                Working...
                                X