Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Solar Storm [Spectacle Show-100]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
    Zijn zeker hele mooie boxen! Maar allemaal toch niet zoals op de China films.. Wat zou het vet zijn als we dat gewoon in de straat kregen! Zitten echt bizar mooi uitgewerkte effecten tussen bij de Spectacle show boxen. Zeker niet gericht aan Evolution, meer in het algemeen en een beetje off-topic, maar stoppen de Chinezen daar dan stiekem meer kruit in? Of hogere kwaliteit?
    Wij van Evolution verwachten het beste van onze leveranciers.
    Uiteraard is dit ons eerste jaar als importeur en zitten dus in een belangrijke opstartfase.
    Echter wil dat niet zeggen dat ik voor de gek te houden ben.
    Deze maand komt onze leverancier naar Nederland voor evaluatie en ik heb zeker wat punten ter verbetering.
    Ik zullen we dit jaar alvorens alles word verscheept naar China afrijzen en steekproeven gaan nemen.
    Wat niet volgens onze specificaties/eisen is gaat niet op de boot.
    Wij doen wat we kunnen en verwachten dit uiteraard ook van onze producenten/toeleveranciers.

    gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #92
      Ik wil niet veel zeggen maar live waren de showboxen van evolution zelfs beter dan op de China films... ik uploaden de 100 en 120 binnenkort wel dan kan je het met eigen ogen zien! Wel even wat anders dan bijvoorbeeld vuurwerktotaal die je dus wel voor de gek houdt!

      Comment


        #93
        Ik ben ook zeer gecharmeerd van deze boxen 100 en 120 heb ik gezien en zou ze komend jaar graag willen hebben in meervoud.. Zal een fijne chaos geven als ik t zo bekijk...

        Comment


          #94
          Foutje, dubbel post

          Comment


            #95
            Excuus, ik merk doordat ik mijn vraag in dit topic post, het betrekking lijkt te hebben op evolution, dit bedoel ik zeker niet en wil ik dan bij deze rechtzetten. Als er 1 importeur transparant is over het hele proces en de kwaliteit van producten zijn jullie dat wel, en dat is er ook aan af te zien! Mijn vraag hoort in een ander topic thuis ;) on topic maar weer!

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
              Ik wil niet veel zeggen maar live waren de showboxen van evolution zelfs beter dan op de China films... ik uploaden de 100 en 120 binnenkort wel dan kan je het met eigen ogen zien! Wel even wat anders dan bijvoorbeeld vuurwerktotaal die je dus wel voor de gek houdt!
              Ik denk niet dat hij zozeer op de kwaliteit doelt maar dat er bepaalde effecten afwijken van de china films.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                Ik denk niet dat hij zozeer op de kwaliteit doelt maar dat er bepaalde effecten afwijken van de china films.
                Precies dat inderdaad ;)

                Comment


                  #98
                  Dit was mijn beste cakebox die ik had! Hele grote effecten en een onwijs heerlijke crackling finale van 2 salvo's. Die had ik even niet verwacht maar maakte de box wel helemaal af. Ook deze staat vast gereserveerd
                  Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                  Comment


                    #99
                    Deze ook gereserveerd en betaald deze moet ik gewoon in het echt zien!

                    Comment


                      Heren van Evolution graag opheldering over het volgende, puur ter verduidelijking.

                      Ik had hoge verwachtingen, niet alleen van jullie boxen maar ook van bijvoorbeeld de Thunderstorm lijn. Nu blijken de boxen van hele goede kwaliteit te zijn (heb ze zelf niet gehad overigens), maar is de kwaliteit van de Thunderstorm lijn ver te zoeken. How come? Worden beide lijnen ergens anders geproduceerd, of is het simpelweg op safe spelen met die salutes van de Thunderstorm bakken?

                      Heb zelf een karton Blue Thunder weggeschoten, was niet heel beroerd, maar deed qua burst toch redelijk onder voor veel van het andere vuurwerk, terwijl dit toch een echte 'knalcake' zou moeten zijn. Dan heb ik nog niet eens gehad over bombettes die regelmatig op ooghoogte ontplofte (levensgevaarlijk). Waar komt dat kwaliteitsverschil vandaan?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                        Heren van Evolution graag opheldering over het volgende, puur ter verduidelijking.

                        Ik had hoge verwachtingen, niet alleen van jullie boxen maar ook van bijvoorbeeld de Thunderstorm lijn. Nu blijken de boxen van hele goede kwaliteit te zijn (heb ze zelf niet gehad overigens), maar is de kwaliteit van de Thunderstorm lijn ver te zoeken. How come? Worden beide lijnen ergens anders geproduceerd, of is het simpelweg op safe spelen met die salutes van de Thunderstorm bakken?

                        Heb zelf een karton Blue Thunder weggeschoten, was niet heel beroerd, maar deed qua burst toch redelijk onder voor veel van het andere vuurwerk, terwijl dit toch een echte 'knalcake' zou moeten zijn. Dan heb ik nog niet eens gehad over bombettes die regelmatig op ooghoogte ontplofte (levensgevaarlijk). Waar komt dat kwaliteitsverschil vandaan?
                        Beste Dabombe.

                        De boxen presteren idd super.
                        Deze worden dit jaar wel in hoogte aangepast om een betere burst hoogte te krijgen.
                        Wat betreft Thunderstorm serie heb ik al divers beeldmateriaal om aan onze leverancier te laten zien.
                        Bij de happy Thunder vond ik het er best leuk uitzien echter de andere 3 cakes zullen besproken gaan worden waarom deze in hemelsnaam zo uitwerken van de samples die we geschoten en getest hebben in China.
                        Ik houd jullie hiervan op de hoogte,ook over een eventuele regeling die ik probeer te bespreken want nooit geschoten is altijd mis toch?
                        Iedereen kent mij en weet dat ik me er voor de volle 100% voor inzet top vuurwerk hier te krijgen.
                        We gaan dit jaar dus ook controleren voor verscheping.
                        Iets niet in orde gaat niet op de boot.

                        Gr
                        Evolution Fireworks
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                          Beste Dabombe.

                          De boxen presteren idd super.
                          Deze worden dit jaar wel in hoogte aangepast om een betere burst hoogte te krijgen.
                          Wat betreft Thunderstorm serie heb ik al divers beeldmateriaal om aan onze leverancier te laten zien.
                          Bij de happy Thunder vond ik het er best leuk uitzien echter de andere 3 cakes zullen besproken gaan worden waarom deze in hemelsnaam zo uitwerken van de samples die we geschoten en getest hebben in China.
                          Ik houd jullie hiervan op de hoogte,ook over een eventuele regeling die ik probeer te bespreken want nooit geschoten is altijd mis toch?
                          Iedereen kent mij en weet dat ik me er voor de volle 100% voor inzet top vuurwerk hier te krijgen.
                          We gaan dit jaar dus ook controleren voor verscheping.
                          Iets niet in orde gaat niet op de boot.

                          Gr
                          Evolution Fireworks

                          erg nette uitleg!

                          ik bn ook blij dat jullie dingen met de hoogte gaan doen.
                          want ook bij mijn boxen kwam het soms tot de grond.
                          Vind ik niet heel erg maar voor de veiligheid beter van niet.

                          ze waren trouwens wel prachtig.

                          Comment


                            https://vimeo.com/150829067


                            Ik krijg het niet voor elkaar om het filmpje hier te plaatsen dus dan maar zo

                            Dus bij deze de spectacle 100+120




                            Bedankt. Squak voor het uploaden voor me

                            Comment


                              Wat een beesten van boxen!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                                Wat een beesten van boxen!
                                Ja zo samen was echt te gek.. je hoort ook het publiek..

                                Comment

                                Working...
                                X