Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
    De kans is inderdaad groot dat ze nog niet bij VWW CT in de bunker staan maar als ze een keer binnenkomen is het ook nog maar de vraag of het allemaal dezelfde cakes zijn of een mix van cakes uit de set.
    Zou toch leuk zijn voor de mensen die 10+ van deze variant hebben besteld wat een mix krijgen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ElegantPyro Bekijk bericht
      Zou toch leuk zijn voor de mensen die 10+ van deze variant hebben besteld wat een mix krijgen.
      Waarom bij 10+, mag ook al vanaf 5+ hoor
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Waarom bij 10+, mag ook al vanaf 5+ hoor
        True that!

        Comment


          Lijkt mij ook zeer sterk dat het allemaal dezelfde zijn, zullen mss wat cakes afkeurd zijn of een deel van de box nat geworden oid. Dan nog blijven er meerdere over....

          Comment


            Voor 50 euro heb je een 100sh 30mm flowerbed. De laatste keer dat ik ze zo goedkoop had was 10 jaar geleden dus waar hebben jullie het allemaal over?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
              Lijkt mij ook zeer sterk dat het allemaal dezelfde zijn, zullen mss wat cakes afkeurd zijn of een deel van de box nat geworden oid. Dan nog blijven er meerdere over....
              Vuurwerkwereld Het Westen heeft al bevestigd dat ze vanuit de importeur 1 van de cakes uit deze box geleverd krijgen.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                Wat maakt het uit.. retescherpe prijs, slechtste geval allemaal dezelfde. Boeie, je hoeft er geen 12 te bestellen natuurlijk
                We gaan het zien

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door JanFireman Bekijk bericht
                  Wat maakt het uit.. retescherpe prijs, slechtste geval allemaal dezelfde. Boeie, je hoeft er geen 12 te bestellen natuurlijk
                  We gaan het zien
                  Precies dat, een koopje voor goede cakes, zie het als een mystery deal Als het allemaal dezelfde zijn maak je er een bak geweld van door er meerdere tegelijk te schieten.
                  Het mooiste werk is vuurwerk!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Siren Bekijk bericht
                    Voor 50 euro heb je een 100sh 30mm flowerbed. De laatste keer dat ik ze zo goedkoop had was 10 jaar geleden dus waar hebben jullie het allemaal over?
                    Sorry maar heb ik iets verkeerd verwoord? Of is deze vraag niet toegestaan? Het is zeker scherp qua prijs en daar hoor je niemand over klagen. Wat een zure reactie van een aantal hier, gadver.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ElegantPyro Bekijk bericht
                      Sorry maar heb ik iets verkeerd verwoord? Of is deze vraag niet toegestaan? Het is zeker scherp qua prijs en daar hoor je niemand over klagen. Wat een zure reactie van een aantal hier, gadver.
                      Niet zo snel op de teentjes getrapt kerel. Je neemt het allemaal veel te persoonlijk. Relax

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ElegantPyro Bekijk bericht
                        Sorry maar heb ik iets verkeerd verwoord? Of is deze vraag niet toegestaan? Het is zeker scherp qua prijs en daar hoor je niemand over klagen. Wat een zure reactie van een aantal hier, gadver.
                        Nee?!

                        Gewoon 25 stuks bestellen dan heb je 5 x 100sh 30mm voor 250 euro en daar ga je geen spijt van krijgen. Ik bedoel dat je deze kans gewoon met beide handen aan moet aanpakken zonder na te denken.

                        Comment


                          Ook maar wat van besteld gezien alle reacties hier.

                          Comment


                            Totaal 12st besteld,dus we kunnen even vooruit.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkwereld CT Bekijk bericht
                              Wij krijgen momenteel veel vragen over de Visions of Ecstacy cake die we op onze site aanbieden. Dit is een cake uit de betreffende box, alleen weten we helaas nog niet welke het precies is. De kwaliteit van deze box staat buiten kijf, dus voor €10,- heb je daar nooit een miskoop aan. Bestel je er 10, dan krijg je dus wel 10x dezelfde cake.
                              Voor een ieder goed om dit te onthouden
                              Werkt Aanstekelijk

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Siren Bekijk bericht
                                Nee?!

                                Gewoon 25 stuks bestellen dan heb je 5 x 100sh 30mm voor 250 euro en daar ga je geen spijt van krijgen. Ik bedoel dat je deze kans gewoon met beide handen aan moet aanpakken zonder na te denken.
                                Heb het bij 10 gehouden, mooie meepakker!

                                Comment

                                Working...
                                X