Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serenity [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Straatfilmpje

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      Dit was net een profblok. Wat een boeketten en burst heeft deze.. Echt prachtig ook met die dikke subtiele tails die er tussendoor worden geschoten. En die chry crackling..

      Dit blok wordt op 60 meter afstand geschoten.

      Comment


        Wat is het toch een pareltje, mooier dan de Acentango naar mijn mening :

        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          Was weer prachtig gisteren op de demo inderdaad..blij dat die in me straat staat straks

          Comment


            Deze gisteren voor de eerste keer live gezien, maar wat een machtig mooie bak zeg! Hij gaat iig hoog op het wensenlijstje voor volgend jaar. En hij was ook nog eens behoorlijk fotogeniek:


            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0213.jpg
Vertoningen:1
Grootte:148,4 KB
ID:	1569582

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0215.jpg
Vertoningen:1
Grootte:145,7 KB
ID:	1569583

            Comment


              Goeie crackling aan het einde !!
              Kruitkoorts !

              Comment


                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door PatrickM Bekijk bericht
                  Volgens mij is dit de 2018 versie waarbij vooral cake 2 is verbeterd (vind ik dan) en de waaier van cake 4 met rode blink

                  Zag al eerder een filmpje voorbij komen met deze versie maar dan exclusief de vierde cake

                  Comment


                    Relatief licht doosje voor zo'n grote unit.
                    Ben echt enorm benieuwd naar deze

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                      Ben echt enorm benieuwd naar deze
                      Ik ook erg benieuwd, voor het eerst in m'n collectie dit jaar. Rest zijn meer chaos dus heb deze voor de rust en mooie opbouw aangeschaft.
                      https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                      Comment


                        Deze dit jaar onverwachts ook weer in de collectie.. uit eindelijk wel blij mee.
                        Miste nog wat waaiers in mijn collectie..

                        Comment


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	963B8CE8-D040-4A42-A7E4-51C8E90FAE9D.jpg
Vertoningen:1
Grootte:157,2 KB
ID:	1571014

                          Hij is er klaar voor! Strak onder doorgelont, erg benieuwd!

                          Comment


                            Nice! Zo te zien de 2017 versie. De 2018 versie heeft geen ''showdoos'' maar flappen als het waren.

                            Heb zelf de 2018 versie! Ben reuze benieuwd
                            Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Lambal Bekijk bericht
                              [ATTACH=CONFIG]43730[/ATTACH]

                              Hij is er klaar voor! Strak onder doorgelont, erg benieuwd!
                              Ik heb deze ook. Ik heb alleen nog een extra randje karton weg gesneden aangezien ik dacht dat sommige tubes tegen het karton aan zouden schieten!!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door booomy Bekijk bericht
                                Ik heb deze ook. Ik heb alleen nog een extra randje karton weg gesneden aangezien ik dacht dat sommige tubes tegen het karton aan zouden schieten!!
                                Ja stuk karton trek ik nog wel weg bij het afsteken. Kijk graag nog 24 uur tegen een mooie doos aan

                                Comment

                                Working...
                                X