Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serenity [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Gave bak zeg.
    Lekkere serene tussenstukjes en prettige schietrichtingen.
    Benieuwd naar de prijs want dit is toch wel een oeh en ah bakje in de straat.
    Even a broken clock is right twice a day.

    Comment


      #17
      dit is echt een hele mooie bak die zeker op de lijst gaat, evenals de winternight en de 3xheaven!! wat een gave bakken zijn dit

      Comment


        #18
        wat een mooie bak is dit zeg.. benieuwd hoe die het doet op de demo avonde...

        Comment


          #19
          Heerlijke bak! Bijna alles klopt, alleen de gouden mines aan de zeikant had ik liever peonie mines gezien. Verder mooie kleuren en combinaties

          Comment


            #20
            Deze is er zeker weten bij dit jaar in de straat. Ben blij dat er niet nog meer boxen komen van evo, anders moest ik gaan bijbeunen. Marchel je gaat echt een heel dik jaar tegenmoet, en met name de Ooster buren zijn helemaal gek van evo.
            Laatst aangepast door Jantjebeton1981; 22 July 2017, 20:40.

            Comment


              #21
              Dit is wel de beste van de nieuwkomers naar mijn mening
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                #22
                Wat een te gekke bak dit!

                Comment


                  #23
                  Ziet er zeker mooi uit deze!
                  FF in de gaten houden...

                  Comment


                    #24
                    Vind dit ook de beste nieuwkomer hopelijk gaan we deze ergens zien live.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #25
                      mooi ook die zshape waaier, doet me beetje denken aan de fireflower.
                      greetzzz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        #26
                        Deze vind ik persoonlijk het minste, maar dat komt ook doordat ik niet van dat koper-goud houd en dat zit er toch wel veel in op een wat lager tempo. Het laatste deel bevalt wel, maar daarvoor zou ik niet de hele box kopen. Maar wie weet blijkt ie in werkelijkheid wel veel beter over te komen op mij.

                        Label, tja, doet mij met dat wit en gouden letters een beetje denken aan dat kitscherige Maak Me Gek pakket van Gerard Joling.



                        Comment


                          #27
                          ik vind dit er echt top uit zien. Meer van dit soort boxen en de gemeente maakt geen schijn van kans met hun voorgestelde budget shows!
                          365 days a year pyromaniac

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                            ik vind dit er echt top uit zien. Meer van dit soort boxen en de gemeente maakt geen schijn van kans met hun voorgestelde budget shows!
                            Zo dan.
                            Das nog eens een super compliment

                            gr
                            Evolution Fireworks
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                              ik vind dit er echt top uit zien. Meer van dit soort boxen en de gemeente maakt geen schijn van kans met hun voorgestelde budget shows!
                              Vind dat er sowieso, wanneer je een beetje de actie's afgaat en je de topproducten per importeur pakt, zelf een betere budget show is samen te stellen dan wat gemeenten vaak voorschotelen. Met name de profire-lijn van Evolution heeft veel mogelijkheden!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Helemaal eens met de reacties hierboven. Zijn daarbij best wat mensen die graag zouden helpen bij het samenstellen van een showtje voor een redelijk budget. Vind het uitzoeken altijd een erg leuk klusje. Overigens zowel deze als de 3xh op de lijst dit jaar

                                Comment

                                Working...
                                X