Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Serenity [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze box als laatste aangeschaft, en nu is het de box waar ik het meeste naar uitkijk! Zeker nu ik de foto's zie.. wat een ding!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
      Wil deze ook erg graag hebben... Misschien volgend jaar in de aanbieding, 149 is wel een stevige prijs namelijk. Iedereen veel plezier ervan, dat zal zeker genieten worden.
      Voor wat je krijgt valt dit reuze mee.

      gr
      Marchel
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Als dit niet de box van het jaar wordt dan weet ik het ook niet meer....heb deze ook als laatste gepland. Kijk er naar uit!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
          Als dit niet de box van het jaar wordt dan weet ik het ook niet meer....heb deze ook als laatste gepland. Kijk er naar uit!
          Ondanks dat ik deze niet heb hoop ik het ook. Vorig jaar heeft chaos en crackling gewonnen, het is nu tijd voor iets anders zoals deze!
          https://youtu.be/SxxMgCgu2do

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Mav Bekijk bericht
            Wil deze ook erg graag hebben... Misschien volgend jaar in de aanbieding, 149 is wel een stevige prijs namelijk. Iedereen veel plezier ervan, dat zal zeker genieten worden.
            Persoonlijk vind ik de prijs meevallen.
            In de aanbieding is het heel goed te doen
            Ik heb 125 ervoor betaald .
            140 schots ongeveer 90 cent per schot
            Al met al vind ik dat de prijs waard
            Voor deze kwaliteit

            Comment


              Zeker weten, ik zeg ook niet dat het de prijs niet waard is. Het blok is zeker 149,- waard, maar dat is nog steeds wel een aardige duit centen. Okay je krijgt wel een mooi blok ervoor terug maar ik kijk volgend jaar uit naar de aanbiedingen en zal genieten van jullie films.

              Comment


                Wow wat ziet die box er gaaf uit. Heel blij dat ik deze aangeschaft heb, kan niet wachten om hem af te steken!

                Comment


                  Toch deze genomen ipv de 3xHeaven. Wat een prachtige doos, nu al genomineerd voor mooiste doos van het jaar
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	9C7EA1B8-05EC-4465-BEDC-545C2B9EF8FC.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,8 KB
ID:	1564840

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                    Toch deze genomen ipv de 3xHeaven. Wat een prachtige doos, nu al genomineerd voor mooiste doos van het jaar
                    [ATTACH=CONFIG]36234[/ATTACH]
                    Wij vinden deze qua uiterlijk zelf ook een regelrechte topper.
                    Wie gaat ermee op de foto en plaatst deze hier?

                    gr
                    Evolution Fireworks
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      Als hij er nog is straks in Breda, volgt er een foto!
                      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                      Comment


                        Mag hem morgen ophalen in Breda dus zal zorgen dat mijn haar goed zit haha

                        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                        Wij vinden deze qua uiterlijk zelf ook een regelrechte topper.
                        Wie gaat ermee op de foto en plaatst deze hier?

                        gr
                        Evolution Fireworks
                        31/12 Knalle als een malle!

                        Comment


                          Ik zat lang te twijfelen tussen deze en de 3xh, maar de omstandigheden hebben het me gemakkelijk gemaakt!
                          Heel benieuwd hoe hij het hier gaat doen in de straat.

                          Comment


                            Naast dat hij er heel vet uitziet, is deze ook het makkelijkste ready te maken van alle boxen die ik gezien heb. Dikke duim omhoog so far!

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171228_221530.jpg
Vertoningen:2
Grootte:133,0 KB
ID:	1564973

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171228_221536.jpg
Vertoningen:1
Grootte:141,2 KB
ID:	1564974

                            Comment


                              Wat een dikke box. Als vervanger deze meegekregen, superbenieuwd naar. Een topper voor 12 uur met een paar happy thunder Q erachter!

                              Comment


                                Ik heb er spijt van dat ik deze niet heb gehaald achteraf. Maar wat een prachtige doos heeft dit! Echt m'n complimenten voor het ontwerp. Volgend jaar ga ik deze gegarandeerd aanschaffen.

                                Comment

                                Working...
                                X