Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Go4Gold [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik hou gewoon van 19 shots 30mm cakes, ben hier wel benieuwd maar, verschillende soorten goud is heerlijk. Golden kamuro, golden willow, donker en licht goud. Moet wel lang blijven hangen dat goud net zoals bij de eerste cake van de royals fireworks (rip) golden power. https://youtu.be/b9JTjKtpNUY
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      #17
      Ik heb niet zoveel aan labeltjes kijken.

      Hoop dat er binnenkort weer demo avonden plaats kunnen vinden.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
        Ik hou gewoon van 19 shots 30mm cakes, ben hier wel benieuwd maar, verschillende soorten goud is heerlijk. Golden kamuro, golden willow, donker en licht goud. Moet wel lang blijven hangen dat goud net zoals bij de eerste cake van de royals fireworks (rip) golden power. https://youtu.be/b9JTjKtpNUY
        Helaas gaan we zo iets nooit. Meer zien!
        Goud tot de grond.. wauw ik hou daar van.
        Maar past niet meer in de wetgeving van nu.
        Helaas.. ik R.I.P met je mee

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
          Mooie set voor een euro'tje of 50-60 denk ik.

          Ben zeer benieuwd hoeveel kruit deze 19 schots cakes hebben. Daar zal de prijs dus van afhangen, maar het zou mooi zijn als ze met min. 340 gram gevuld zijn en dan bovenstaand prijskaartje gaan krijgen.
          Maar het is Evo/Weco, dus ik verwacht dat dus zeker niet.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
            Helaas gaan we zo iets nooit. Meer zien!
            Goud tot de grond.. wauw ik hou daar van.
            Maar past niet meer in de wetgeving van nu.
            Helaas.. ik R.I.P met je mee
            Ach een golden shower is ook weer een beetje te veel van het goede....
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #21
              Op het eerste oog ziet het er al erg goed uit. Dat zegt natuurlijk nog helemaal niks over de inhoud. Ik ben erg nieuwsgierig. Evo kennende zullen er vast mooie effecten uitkomen.
              Ik kan alleen maar aanmoedigen dat er weer een aantal mooie cakes op de markt komen

              Comment


                #22
                Er is alvast een korte teaser op YouTube geplaatst van dit nieuwe 19sh assortiment.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  1e beelden zien er veelbelovend uit!

                  Comment


                    #24
                    Hebben zeker potentie deze cakes, maar ehm gaan we nu weer een paar maanden evo-teaseren?

                    Comment


                      #25
                      Eerste paar shots zien er goed uit.

                      Comment


                        #26
                        Heel mooi filmpje! Evo weet het altijd mooi te teasen. Ben benieuwd. Eerste beelden zien er verdomd goed uit.

                        Comment


                          #27
                          Alvast om de spanning zo in juni rustig op te laten komen, kom maar door hoor!
                          16e jaar op vuurwerkcrew!!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                            Hebben zeker potentie deze cakes, maar ehm gaan we nu weer een paar maanden evo-teaseren?
                            Geef mij ook maar direct een gewone film, maar goed. Voor zover er over te oordelen valt ziet het er goed uit, maar minder 'goud' dan ik had verwacht.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                              Voor zover er over te oordelen valt ziet het er goed uit, maar minder 'goud' dan ik had verwacht.
                              Dat was ook mijn eerste gedachte: wel oké maar wat ik er nu van zie zijn er betere goudbakken op de markt. Zodra we de volledige film en productie hier in NL live hebben gezien kunnen we natuurlijk pas echt goed oordelen.
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #30
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X