Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Willows [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Zeker een super box

    Comment


      #47
      In 1 woord: Schitterend.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        #48
        Schitterend blok. Dit is een must have voor mij. Die kleuren, heerlijk!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Wauw deze is echt prachtig! Komt bovenaan het verlanglijstje te staan.

          Comment


            #50
            Deze staat ook genoteerd. Wat een topper.

            Comment


              #51
              Met de Corolla een nominatie voor blok van het jaar, lijkt me. Geweldig ding.

              Comment


                #52
                super mooi blok
                dit is vuurwerk

                Comment


                  #53
                  Prachtige box!
                  Wel erg duur helaas...
                  Bijna 2 euro per schot is toch veel. Neemt niet weg dat het prima kwaliteit zal zijn.

                  Comment


                    #54
                    €115,- is toch wel een redelijke prijs voor een nieuw product?
                    Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
                    Prachtige box!
                    Wel erg duur helaas...
                    Bijna 2 euro per schot is toch veel. Neemt niet weg dat het prima kwaliteit zal zijn.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                      €115,- is toch wel een redelijke prijs voor een nieuw product?
                      In de startpost staat: Richtprijs: € 189,95
                      €115 is een prima prijs maar zal een tijdelijke freakprijs zijn.

                      Comment


                        #56
                        Op de richtprijs let ik nooit, want die zijn vaak vele malen hoger dan de reguliere prijs. Dan is 190 wel erg veel

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                          Op de richtprijs let ik nooit, want die zijn vaak vele malen hoger dan de reguliere prijs. Dan is 190 wel erg veel
                          Die 190 betaal je als je op 28, 29 of 31 december aan komt kakken om wat mooi vuurwerk te kopen.
                          ..

                          Comment


                            #58
                            Ai die laatste 2 salvo's zijn om van de smullen deze komt op het lijstje te staan.

                            Comment


                              #59
                              115 is flink ad prijs voor freak prijzen. 100 sh pangu kost maar 70 euro en is dezelfde kwaliteit.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                                115 is flink ad prijs voor freak prijzen. 100 sh pangu kost maar 70 euro en is dezelfde kwaliteit.
                                Appels en peren..
                                Mega Willows is een shape bak, je kunt pas eventueel vergelijken als effecten/shape/mm relatief gelijk is. Daarnaast zijn de Pangu bakken ook al jaren op de markt..

                                En wat dan nog, je hebt het er voor over of niet? Vuurwerk is een luxe en gevoels artikel.
                                Achter het prijskaartje zitten meer factoren dan jij en ik weten.

                                Comment

                                Working...
                                X