Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skyline on Fire [Compound] Uitloop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Best wel stil in dit topic
    Denk dat ik dat wel ergens snap. Het is natuurlijk ook een serieus bedrag, natuurlijk krijg je er ook een serieus blok voor terug. Echter willen veel mensen zelf een hun blokken samenstellen, bijvoorbeeld een mega willows en The Branco, Of een Dragon Box 3, Evo Bomber, en de Corrolla, dan zit je op hetzelfde bedrag maar kan je toch zelf wat samenstellen.
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      Ja hij is ook nog niet als productie geschoten op een demo en wordt verder ook niet als speciale 'dump' aanbieding aangeboden. Waar wil je het dan op een gegeven moment hebben? Dalijk in december als ie geschoten wordt zal er wel meer leven in dit topic komen.

      Comment


        Deze gewoon lekker in januari kopen voor 150 euro om en nabij. Laat het maar lekker rustig blijven in dit topic.
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
          Deze gewoon lekker in januari kopen voor 150 euro om en nabij. Laat het maar lekker rustig blijven in dit topic.
          Deze box ga je in januari echt niet tegen komen voor €150
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Dan laat ik em sowieso staan. Vind deze box niet beter dan bijvoorbeeld een garden party 1 en een acatenango samen.
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
              Dan laat ik em sowieso staan. Vind deze box niet beter dan bijvoorbeeld een garden party 1 en een acatenango samen.
              Misschien niet, maar krijg jij dan wel een Garden party 1 en een Acatenango voor 150,-??

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                Dan laat ik em sowieso staan. Vind deze box niet beter dan bijvoorbeeld een garden party 1 en een acatenango samen.
                Die vergelijking kan ik mooi gaan doen, heb ze alle drie
                There is no such thing as enough fireworks.

                Comment


                  Ben toch overstag gegaan. Deze komt ook in de collectie

                  Comment


                    Staat hier ook met o&n zijn werk te doen.
                    Klapchi

                    Comment


                      Als deze bak maar op tijd binnen is

                      Comment


                        Want ? Boot gemist ?
                        I love Mines

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Rouveen82 Bekijk bericht
                          Als deze bak maar op tijd binnen is
                          EVO is hier van het weekend nog geweest en er zijn op dit moment geen signalen dat deze te laat komt.
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            waar kan ik deze compound krijgen in limburg tegen een redelijke prijs.
                            zag hem staan bij vwcentrumbrabant maar daar kostte die in de sale nog 299 euro ?

                            Comment


                              Misschien kun je informeren bij TP Kelpen-Oler of zij iets voor je kunnen betekenen

                              Comment


                                Helaas heb ik daar niet zoon goede ervaring mee
                                Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                                Misschien kun je informeren bij TP Kelpen-Oler of zij iets voor je kunnen betekenen

                                Comment

                                Working...
                                X