Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noi-Z [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Eerst maar eens een straatfilmpje straks. Als deze zo is in de straat eet ik m'n hoed op.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
      Eerst maar eens een straatfilmpje straks. Als deze zo is in de straat eet ik m'n hoed op.
      Oei, hoop dat die hoed niet te groot zal zijn...
      I love Mines

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
        Eerst maar eens een straatfilmpje straks. Als deze zo is in de straat eet ik m'n hoed op.
        Wil je er curry of een andere saus bij?
        Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

        Comment


          #79
          Zag er erg goed op de film!! Hoop echt dat die bombettes net zo goed flikkeren in de straat als op film! Dan heb je echt een topper in huis!! Qua boektetten moet het goed kunnen komen, kijkend naar de Venom Box van Mania..

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
            Stond er best goed voor, geen brandende delen naar beneden zien komen
            een aantal tails kwamen naar beneden en flikkerden nog door...

            Comment


              #81
              De Noi-z - Demofilmpje

              https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                een aantal tails kwamen naar beneden en flikkerden nog door...
                Hee, daar wordt ik zenuwachtig van!

                Hou niet van voorbarig doemdenken, maar het zal niet de eerste keer zijn dat een (potentiële) topper rond de kerst ineens afgekeurd wordt met alle ellende voor importeur/winkelier/consument erbij.

                Duimen dat dat met een (eventuele) keuring niet zo is!

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                  Hee, daar wordt ik zenuwachtig van!

                  Hou niet van voorbarig doemdenken, maar het zal niet de eerste keer zijn dat een (potentiële) topper rond de kerst ineens afgekeurd wordt met alle ellende voor importeur/winkelier/consument erbij.

                  Duimen dat dat met een (eventuele) keuring niet zo is!
                  had het zelfde idee hopen dat het niet zo is , maar te lang brandende deeltjes zie ik niet graag bij z,n topper

                  Comment


                    #84
                    Yes, beestachtig mooi!
                    Dat finale salvo met strobing tail is echt genieten, wauw wat een topper!
                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      #85

                      Comment


                        #86
                        Heel erg dik zeg, die strobe tails zijn echt een mooie toevoeging aan zo een waaier! Lekker breed, prima tempo wel en die 3 salvo's zijn wel een fijne afsluiter zo.

                        Enkel de prijs kan nog een reden zijn om hem niet te bestellen, want 3 stuks van de welbekende Crackling Chry cakes hebben dan slechts 3 schoten minder, maar scheelt dan wel een 30% nog qua prijs. Voor dat verschil wil ik hem toch eerst zelf nog eens zien op een demo om te kijken of ie veel dikker is door die breedte en de strobe tails.

                        Comment


                          #87
                          Ik vond deze een toppertje. Mij lijkt vooral de combi Mega Willows -> Noi-Z er eentje die de straat flink op zijn kop zet. De Skyline on Fire is nice, maar zo'n combi zou mijn persoonlijke voorkeur hebben...

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                            Stond er best goed voor, geen brandende delen naar beneden zien komen
                            Dan heb je echt niet goed gekeken, er viel inderdaad behoorlijk wat brandend materiaal in het water. Tegen onze gewoonte in, maar hopelijk is de productie-versie ietsje minder goed...

                            Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Evolution Winkeliersdemo 2018:

                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #89
                              Het was gelukkig een sample.
                              De strobe comet is the dik gewikkeld waardoor na de Burst de comet nog door brand.
                              Uiteraard is dit meteen met China gecommuniceerd, deze comet tails zullen dus minder gelaagd gerold worden en dat zal betekenen dat de strobe comet minder lang brand en dus niet meer na beneden zal vallen.
                              Uiteraard heeft Evo alle aanpassings punten bij diverse producten (zowel de nieuwe als oude producten) genoteerd zoals tempo wisselingen ,fallouds bij sterren, stabiliteit enzv enz. Dus geen zorgen heren en dames..
                              Ook Evolution zit niet op afkeur te wachten

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                                Het was gelukkig een sample.
                                De strobe comet is the dik gewikkeld waardoor na de Burst de comet nog door brand.
                                Uiteraard is dit meteen met China gecommuniceerd, deze comet tails zullen dus minder gelaagd gerold worden en dat zal betekenen dat de strobe comet minder lang brand en dus niet meer na beneden zal vallen.
                                Uiteraard heeft Evo alle aanpassings punten bij diverse producten (zowel de nieuwe als oude producten) genoteerd zoals tempo wisselingen ,fallouds bij sterren, stabiliteit enzv enz. Dus geen zorgen heren en dames..
                                Ook Evolution zit niet op afkeur te wachten
                                Hoe werkt dat dan? Ongeveer zo? In china is dit product al getoond tijdens één van de bezoeken. Ik neem aan dat dan al wordt aangegeven hoe de batch moet zijn, aanpassingen n.a.v. de sample in china. En nu komt er volgens de batch een lading demoproducten naar Ned, welke niet uit de productie zijn maar speciaal gemaakt worden voor demo's. Hoe zeker ben je dan dat de batch aangepast moet worden, en niet dat de demo producten (samples) te enthousiast gemaakt zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X