Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy Hardcore [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Deze valt inderdaad wat in het niet bij die dikke Evo boxen. Tempo is mij ook wat te traag. Desalniettemin geen slechte cakebox, maar vind hem meer wat voor de gemiddelde consument. Lang en hoog.

    Comment


      #77
      De productie is een tikkeltje sneller.
      Het geschtoen exemplaar was een sample.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #78
        Ik vond dit inderdaad niet zo heel goed.

        De bombettes gingen erg hoog waardoor effecten kleiner leken en burst was ook niet heel hard. Wel veel schoten voor je geld maar ik haal dan liever iets met meer geweld .

        Oordeel zelf:
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #79
          Ik vind het eigenlijk wel een mooi assortiment, iets minder stijglading en dan wil ik ze volgend jaar wel meepakken

          Comment


            #80
            Laatst aangepast door romano; 12 December 2016, 19:40.

            Comment


              #81
              Zoals reeds eerder gemeld gaan we onze producten meer consument gericht maken daar deze de grootste groep zijn qua afname en uiteraard anders naar producten kijkt.
              De consument zal dit assortiment zeer indrukwekkend vinden in tegenstelling tot liefhebbers.
              Dat zou men ook moeten begrijpen.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                #82
                ik zelf hou wel van cakes die wat trager schieten zodat je er wat langer van kan genieten, niet bij alle cakes maar bij 19 shot ass kan ik dat wel waarderen . en indd de meeste consumenten willen cakes die wat langer schieten zodat ze er wat langer van kunnen genieten. ik heb m besteld en vind m wel mooi op film, over 3 weken zullen we t zien in de straat

                Comment


                  #83
                  Ik heb deze ook besteld en ik denk niet dat ik teleurgesteld word over drie weken. Ik heb wel het vertrouwen in het vuurwerk van Evolution.

                  Comment


                    #84
                    Ik heb hem gewonnen via Bcn Traditie op Facebook

                    Comment


                      #85
                      Gisteren ook gezien bij Orthen, ik vond sommige cakes een beetje tegenvallen en sommige waren wel mooi!
                      Voor het gewone publiek is dit inderdaad een prima assortiment!
                      Zelf overweeg ik hem ook nog aan te schaffen, maar niet voor de advies verkoopprijs.

                      Comment


                        #86
                        Lekker voor in de vooravond, met korting goed te doen, leuke potten, nog leukere labels.
                        https://youtube.com/c/EindjePyro

                        Comment


                          #87
                          Dat hij wat langzaam schiet vind ik niet erg ik schiet toch meerdere tegelijk, de hoogt valt mij alleen tegen, komt het toch wat minder over. Hoop niet dat dit een voorbode is voor de rest vd 2016 productie?
                          Ik neem hem bij nader inzien toch maar niet.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            #88
                            Langzaam schieten is voor mij ook zeker geen probleem. Kunnen de kids familie en vrienden er langer van genieten. Toch qua namen een van het meest briljante assortiment (sorry jeugdsentiment )
                            31/12 Knalle als een malle!

                            Comment


                              #89
                              Ik heb deze los geschoten in de vooravond. Vond ze erg goed,mooi boeket goede burst. Vond niet dat ze hoog gingen,gelijke hoogte ongeveer als de fairytails 2016 versie.

                              Comment


                                #90
                                Dat klopt.
                                Ik heb op onze demo duidelijk aangegeven dat de hoogte wat minder zou zijn.

                                Gr
                                Evolution Fireworks
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X