Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb deze complete doos nog over..

    Comment


      Wij hadden ook een doosje, kan alleen maar zeggen dat we er ontzettend van genoten hebben.
      Eerste keer Evo en zeker niet de laatste.

      Prachtig assortiment

      Comment


        Dit jaar voor het eerst gehad wat een mooi assortiment zeg, dit jaar staat hij zeker weer op het lijstje.

        Comment


          Deze komen in mijn collectie zeker terug!!! Top spul!!!

          Comment


            Mooi assortiment om goed van te genieten.

            Comment


              Prachtige films mannen! Ik heb de hele doos nog staan helaas. Waaide te hard. Maar betekend wel dat ik hem volgend jaar weer heb!

              Comment


                1 Cake ging in 1 keer compleet op de grond af, geen idee wat er gebeurde ( 2015 versie ) verder was hij gewoon weer geweldig, ik had de toeschouwers voor de eerste cake al gewaarschuwd om wat afstand te houden na de eerste deinsde ze nog maar een stukje achteruit

                Comment


                  Wat een fantastisch assortiment weer, net als vorig jaren gehad. Dit keer de 2017 versie (heb nu alle 3 de versies live gezien). Grote boeketten en mooie effecten. Alleen bij volgens mij cake 1, 3 en 5 was het tempo echt net wat te laag om om 00.00 mee te kunnen, gelukkig maakt de boeket grootte een hoop goed.

                  Cake 3 is gefilmd hier zie je goed hoe het tempo is. Plus wat sfeerbeelden vanuit de rest van de wijk

                  ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                  Comment


                    Volgens mij is de stijghoogte van de 2017 versie ook bij dit product verbeterd! Top Marchel, dat maakt het nu een perfecte box.

                    Comment


                      Gister nog even een assortiment 2015 cakes gestookt. Echt prachtig! Wat een gigantische boeketten!

                      Comment


                        Geen idee welk jaar wij hier hadden zo te zien 16 of 17 aan de omdoos
                        want die is anders dan de 2015 zover ik weet. Maar wat ging die erop.
                        Efecten kwamen soms nog aardig stukje naar beneden maar voldoende hoog
                        Misschien ook wat door de wint in Hedel dit jaar. Maar wat ging die weer lekker.
                        had ze al in 2015 maar ook dit jaar was die weer prachtig en dat vonden de toeschouwers ook.

                        Comment


                          Waren idd erg mooi! 2e cake is volgens mij wel anders als ik het zo terug zie. Dacht dat deze een gelig effect zou hebben. Desalniettemin erg mooie cake.
                          Ik hoop dat de volgorde van de cakes goed bij de filmpjes staan.
                          Straatfilmpjes:





                          -FireworksHolland-

                          Comment


                            Hoe is dit assortiment in vergelijking met de funke 19sh collectie? Beetje te vergelijken met elkaar qua burst en uitwerking? had afgelopen jaar de funke en deze zijn me erg goed bevallen maar als deze net zo goed zijn wil ik deze dit jaar gaan overwegen

                            Comment


                              Denk dat er weinig verschil in zit. Burst is echt hard, boeketten erg groot. Net als funke.
                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment


                                Dit assortiment is me erg goed bevallen, wel jammer dat je het hele label moet slopen als je wilt doorlonten.
                                Keep it legal!

                                Comment

                                Working...
                                X