Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb de 2016 versie in bestelling staan, dus volgens mij zit ik gebakken!

    Comment


      Ik heb zelfs nog 2 doosjes 2015 in de bestelling staan. Wat een toppers waren dat vorig jaar!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        heb 1 kartonnetje uit 2016 weten te bemachtigen, de straatfilmpjes zien er erg goed uit ben benieuwd !!

        Comment


          Ook de nummer 6 is een prachtige cake (2015 versie)

          https://www.youtube.com/user/Originallover

          Comment


            Hoeveel is er eigenlijk verkocht van de 2016 versie aan de freaks? Ik zie enkel 2015 versie's. Ik ben wel benieuwd hoe de 2016 versie is!

            Comment


              Ik heb de 2016 versie goed bestudeerd voor de aankoop. Schieten een meter of 10 hoger dan 2015 maar gewoon een goed en vol 30mm boeket met harde burst. Kan je prima aankopen zonder zorgen
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                De effecten van de 2015 versie zijn zo groot (omdat ze wat laag knallen), dat de 2016 wel veel hoger kan schieten zonder dat dat afbreuk doet. Die effecten zijn écht groot. Kijk er nu al naar uit!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Hoeveel is er eigenlijk verkocht van de 2016 versie aan de freaks? Ik zie enkel 2015 versie's. Ik ben wel benieuwd hoe de 2016 versie is!
                  Over 4 maanden kan ik het je vertellen. Kijk erg uit naar deze set.

                  Comment


                    heb vorig jaar de 2016 versie gehad, verschil zat alleen in de stijghoogte heb dan ook genoten van deze cakes. plus vindt de label ook vet van deze cakes.

                    Comment


                      Heb vorig jaar zowel de 2015 als de 2016 mogen aanschouwen . Zoals al eerder gemeld is alleen de stijghoogte van 2015 soms wat laag. Verschil kwa grote van boeketten zul je verder nauwelijks merken.

                      Voor dit jaar ook weer aangeschaft (2016), word weer lachen
                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        De 2015 versie heeft ook zo een prachtige binnendoos toch? Want volgensmij zie ik op een foto van vorig jaar van mijn collectie staan een code eindigend op 17/4/15, wat 2015 versie betekend?
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                          De 2015 versie heeft ook zo een prachtige binnendoos toch? Want volgensmij zie ik op een foto van vorig jaar van mijn collectie staan een code eindigend op 17/4/15, wat 2015 versie betekend?
                          De luxe binnendoos is er in 2016 om gekomen.

                          Gr
                          Marchel
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                            De luxe binnendoos is er in 2016 om gekomen.

                            Gr
                            Marchel
                            Dus die code aan de zijkant die eindigt met 17/4/15 betekend niet 2015?
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Volgens mij had ik ook die mooie binnendoos bij mijn 2015 versie hoor, als ik het me goed kan herrinneren. Bij de Spectakelbox 120 ( 2015 versie ) was die ook echt schitterend!

                              Comment




                                Is dit assortiment nu wat sneller geworden? Of worden er 2 te gelijk geschoten..
                                Kwaliteit ziet er nog steeds goed uit, maar sommige cakes gaan mij wat te snel.
                                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                                Comment

                                Working...
                                X