Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Corolla [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ja leek mij ook langwerpige dozen maar zijn idd vierkant...

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
      Iemand hem gefilmd ?
      Nee niet gefilmd maar persoonlijk was dit de minste van de nieuwe boxen die geschoten is bij orthen. De limited serie en time rain box hebben me positief verrast.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
        Nee niet gefilmd maar persoonlijk was dit de minste van de nieuwe boxen die geschoten is bij orthen. De limited serie en time rain box hebben me positief verrast.
        Dat had ik in de topic van demo orthen al gelezen, kon het niet een gevalletje van vochtprobleem zijn of viel hij gewoon in alles tegen ?

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
          Dat had ik in de topic van demo orthen al gelezen, kon het niet een gevalletje van vochtprobleem zijn of viel hij gewoon in alles tegen ?
          viel kwa burst en effect grote tegen, hij werd na time rain geschoten wat de topper vd avond was dus dat zit ook niet mee

          Comment


            #80
            Zekers kan dat heb ff z’n tijd nodig 100% zeker weten dst dit straks een klassebak is in de straat en dst moet wel heb deze als t goed is straks 2x in de straat...

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
              Zekers kan dat heb ff z’n tijd nodig 100% zeker weten dst dit straks een klassebak is in de straat en dst moet wel heb deze als t goed is straks 2x in de straat...
              Ik hoop het ook, heb hem zelf ook namelijk besteld, mag hem morgen zelf beoordelen tijdens de demo van fuego fireworms

              Comment


                #82
                Ik vond deze box een beetje tegenvallen, maar dat kan allerlei redenen hebben. Wel op film gezet;

                FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                Comment


                  #83
                  Echte tegenvaller, burst was matig en boeketten ook.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #84
                    Hopelijk een vocht probleem. Valt mij zwaar tegen deze box, had er op basis van de winkeliers demo toch wel hoge verwachtingen van. Ga er een nachtje over slapen, misschien dat ik hem nog ga omruilen bij mijn dealer

                    Comment


                      #85
                      Maar de Limited box komt uit dezelfde boot toch? Tuurlijk kan er dan verschil zitten in de plaats waar dit product lag in de container, maar het lijk me sterk dat dit door vocht komt en de Limited edition 1 helemaal nergens last van had. Dat verschil lijk me dan te groot.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Maar de Limited box komt uit dezelfde boot toch? Tuurlijk kan er dan verschil zitten in de plaats waar dit product lag in de container, maar het lijk me sterk dat dit door vocht komt en de Limited edition 1 helemaal nergens last van had. Dat verschil lijk me dan te groot.
                        Wie zegt dat ze op de zelfde boot zaten

                        Comment


                          #87
                          Elk jaar zelfde gelul vocht bla bla . Zeg niet dat het niet kan maar verwachten we ook niet te veel tegenwoordig. Alleen jammer als dit is wat we zien. Maar voor de huidige prijs wel een groot verschil

                          Comment


                            #88
                            Hij is niet verkeerd hoor. Maar vergeleken met de andere producten die geschoten zijn was dit beduidend de minste!

                            Comment


                              #89
                              Aj, die komt inderdaad een stuk minder over dan de demo. Effecten komen wat mager over zo, tempo vind ik wel weer goed.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #90
                                Deze net ik Aalsmeer gezien en ik vond hem best goed hoor. Dikke klappen en aardige boeketten.
                                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X