Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brocade King Blue

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Viel inderdaad tegen, Had er meer van verwacht.

    Comment


      #62
      Ik heb deze in een kartonnen omdoosje, golden willows kwam zonder. Heeft dat te maken met het productieaar?

      Comment


        #63
        Oei, 2016 is echt totaal anders dan 2015 zeg. Van prachtige cake naar 13 in een dozijn. Hier gelukkig de 2015 versie mogen aanschouwen.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
          Ik heb deze in een kartonnen omdoosje, golden willows kwam zonder. Heeft dat te maken met het productieaar?
          Nee, dat hoeft niet per sé de reden te zijn. Cakes die in 2016 nieuw waren kwamen ook soms in een omdoosje en soms zonder.

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
            Nee, dat hoeft niet per sé de reden te zijn. Cakes die in 2016 nieuw waren kwamen ook soms in een omdoosje en soms zonder.
            Het doosje heeft met de Duitse markt te maken. Omdat het vuurwerk daar gewoon in schappen in de winkel mag liggen hadden ze voorheen in Duitsland die plastic kappen over de cakes en nu die doosjes.
            ..

            Comment


              #66
              Marchel,
              Kun je niet zeggen tegen je leverancier dat deze weer terug moet naar de oude fabriek?

              Comment


                #67
                Vond deze ook net ietwat tegenvallen. Na de demo (2015 versie) dacht ik echt een topper in huis hebben gehaald. Hij was niet slecht, maar zeker niet zoals op de demo laten zien werd. Op de demo waren er minder brocade sporen (of hoe je dat ook noemt ), maar ze waren wel een stuk voller en rondere boeketten.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                  Marchel,
                  Kun je niet zeggen tegen je leverancier dat deze weer terug moet naar de oude fabriek?
                  Is reeds in behandeling.

                  Gr
                  Evolution Fireworks
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    #69
                    Hoop ook echt weer op de oude heb in een ander topic ook al geschreven, lijkt op skypalms van royal dat verhaal. Dus herstel hem in ere aub.

                    Comment


                      #70
                      had deze dit jaar voor het eerst samen geschoten met de wall of gold
                      ik was wel tevreden weet alleen niet welke batch ik had zat iig geen kartonnendoosje omheen

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door freaksfireworks Bekijk bericht
                        had deze dit jaar voor het eerst samen geschoten met de wall of gold
                        ik was wel tevreden weet alleen niet welke batch ik had zat iig geen kartonnendoosje omheen
                        Zo te zien de oude. Mooie show trouwens!

                        Comment


                          #72
                          075

                          Comment


                            #73
                            Hier 6x de Brocade King Blue(2016)
                            Vooraf veel meer van verwacht, maar nog steeds prima.

                            (Geknipt uit mijn vuurwerkshow, zie: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...Show-2016-2017)

                            Comment


                              #74
                              Zo deze ken ik nog helemaal niet joh. Die 2015 versie is wel echt sick gewoon !
                              2016 versie vind ik ook niet heel slecht hoor maar als ik moest kiezen..
                              Hoe is deze nu marchel ?
                              Knaap!

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                                Zo deze ken ik nog helemaal niet joh. Die 2015 versie is wel echt sick gewoon !
                                2016 versie vind ik ook niet heel slecht hoor maar als ik moest kiezen..
                                Hoe is deze nu marchel ?
                                Als we nieuwe laten produceren gaan we voor de 2015 versie

                                Gr
                                Evolution Fireworks
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X