Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snake Eyes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    Ik.had deze 2x en ben juist totaal niet enthousiast... wel een vol boeket, maar tussen de verschillende 19 shots cakes kon deze totaal niet imponeren... juist dit vergelijk maakt dat ik volgend jaar nog meer Lucky 19 en buurtassortiment cakes ga stoken. Die vond ik echt vetter door de harde burst en grote spreiding
    Lucky 19 klapt ook een meter 5-10 lager. Ik vond de Lucky 19 ook goed maar kwalitatief halen ze het imo niet bij de Evo cakes die ik had.

    Comment


      #62
      Mooie blink cake, vanavond in de outlet voor een mooie prijs weten te bemachtigen. Maak er samen met de Rainbow Twinkler een 50 shots boxje van

      Comment


        #63
        Mooie cake!

        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #64
          Hier in een zelf samengesteld Evo-boxje dat helaas stopte na een paar schoten van de Coco Blue.

          - Violet Waterfalls
          - Snake Eyes
          - Coco Blue

          Well, that depends...

          Comment


            #65
            Deze heb ik geschoten toen het behoorlijk mistig was. Hierdoor kwamen de rode blinker echt heel mooi uit. Ik vind het sowieso een mooie combi groen en rood.

            Comment


              #66
              Dit jaar mijn laatste geschoten. Indrukwekkende blinkcake. Niet een snoeiharde burst maar wel een hele goede spreiding.

              Comment

              Working...
              X