Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crown Flowers [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Mooi bakkie dit met lekker tempo. Aanrader.

    Comment


      #32
      Vond hem zeker niet slecht maar wel beduidend minder dan de andere cakes uit deze lijn. Maar dat komt misschien ook doordat die andere allemaal 25 schoten hadden.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Vond hem zeker niet slecht maar wel beduidend minder dan de andere cakes uit deze lijn. Maar dat komt misschien ook doordat die andere allemaal 25 schoten hadden.
        Uiteraard.
        Die zijn 30mm en deze is 25mm

        Gr
        Evolution Fireworks
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #34
          Ik vond dit juist een van de beste cakes. Schoot deze per 4 in mijn show en dat ging er goed op! Moet ik wel zeggen dat je in 4-voud het verschil tussen 25mm en 30mm een beetje weg laat vallen. Maar ik denk stand-alone ook gewoon een prachtige cake!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Je ziet het meteen als je Evolution in de straat afsteekt. Harde burst, flinke stijghoogte en grote, goed uitgewerkte, boeketten. Dat geldt ook voor deze 36-shots cake. Zeer mooi, en een aardig tempo erin, wordt nooit saai.

            Comment


              #36
              Dat is toch geen flowercrown?
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                Dat is toch geen flowercrown?
                De 2015 versie was idd geen flower crown effect.
                Deze klacht hadden we neergelegd bij onze fabriek en is in 2016 naar tevredenheid aangepast.

                gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #38
                  Dit blijft een prachtig effect. De boeketten vielen echt groot uit voor 25mm! Het kon rustig mee komen met 30mm boeketten en dan heb je hier rustig 36 shots. Ook hier is de burst natuurlijk super dik. Ik ben alleen persoonlijk geen voorstander van tips, ik had liever alleen het flower crown effect gehad.

                  Deze cake is op 60 meter afstand geschoten.

                  Comment


                    #39
                    Mooi effect, maar mij te eentonig en in heel veel producten zit dit effect dan ook al.

                    https://youtube.com/@Pyroblom

                    Comment


                      #40
                      Waanzinnig sierlijke cake dit.

                      Well, that depends...

                      Comment


                        #41
                        Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. 4x tegelijk geschoten, prachtige cake. Sierlijk effect, harde burst en effectspreiding is groot. Ook een heerlijk tempo.

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Heerlijke cake dit!

                          Filmpje van onze kant:

                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #43
                            Ziet er zeker goed uit, wel erg rap ook.
                            Op die film van Djaimy ben ik wel overtuigd dat een karton echt een spektakel geeft ook, lekker.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                              Heerlijke cake dit!

                              Filmpje van onze kant:

                              Zo die gaat rap, hoe heb je die zo snel versneld? Was dit een karton? In ieder geval een lekker geweld. Voor een mooie kartonprijs op het moment in het noorden staat die zeker op me wish list.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                                Zo die gaat rap, hoe heb je die zo snel versneld? Was dit een karton? In ieder geval een lekker geweld. Voor een mooie kartonprijs op het moment in het noorden staat die zeker op me wish list.
                                We hebben niks gedaan aan deze cake, hij ging uit zichzelf zo snel. Een maandagmorgen editie?!
                                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                                Comment

                                Working...
                                X