Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eccentric shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
    Weet iemand waar ze voor een leuk prijsje te krijgen zijn omgeving Zuid-Holland of Noord-Brabant?
    14,95 bij de vuurwerkbunker!
    16e jaar op vuurwerkcrew!!

    Comment


      Heb 5 pakjes ga er straks nog bestellen zijn alleen nu wel 19,95 geworden zag ik :(

      Comment


        Iemand enig idee of onder de eccentric shots van dit jaar een voetje zit?

        Comment


          Als je de 2019 versie hebt wel

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
            Als je de 2019 versie hebt wel
            Volgens mij is er niet anders meer, waren vorig jaar volgens mij volledig uitverkocht

            Comment


              Zou deze vanochtend kunnen ophalen alleen zijn niet geleverd. Hopen op maandag..

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door DVW-VUURWERK Bekijk bericht
                Zou deze vanochtend kunnen ophalen alleen zijn niet geleverd. Hopen op maandag..
                Bij welke winkel?

                Comment


                  Flinke doos zo'n karton.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191228-WA0001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:120,7 KB
ID:	1577252

                  Comment


                    Ze zijn geleverd (bij mij was er dan weer een ander artikel niet geleverd) Wat een mooie grote staven Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMAG1233.jpg
Vertoningen:2
Grootte:179,4 KB
ID:	1577290

                    Comment


                      Heb vandaag ook 2 setjes van de laatste lichting ontvangen. Hebben jullie ook veel los kruit in de buizen zitten en liggen de bombettes er ook los in?

                      Twijfel of dit wel goed is en veilig om af te steken.

                      Comment


                        Mag weg ivm dubbele plaatsing
                        Laatst aangepast door Darjon; 28 December 2019, 12:15. Reden: Dubbel geplaatst

                        Comment


                          Reken er maar niet op dat als ze niet geleverd zijn dat er maandag nog wat komt. Hoorde net bij de plaatselijke winkel dat ze bij GBV door evolution heen zijn. Wat er bij de winkels nu ligt is wat er leverbaar is, maar verder geen voorraad meer van EVO bij GBV.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Darjon Bekijk bericht
                            Reken er maar niet op dat als ze niet geleverd zijn dat er maandag nog wat komt. Hoorde net bij de plaatselijke winkel dat ze bij GBV door evolution heen zijn. Wat er bij de winkels nu ligt is wat er leverbaar is, maar verder geen voorraad meer van EVO bij GBV.
                            Klopt mijn GBV dealer had de sparks helemaal niet geleverd gekregen.Gelukkig vanuit EVO wel een EVO vervanger en geen Weco troep.

                            Comment


                              Net opgehaald.

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191228_154034.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,0 KB
ID:	1577368

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191228_154045.jpg
Vertoningen:1
Grootte:158,7 KB
ID:	1577369
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door compusmurf Bekijk bericht
                                Heb vandaag ook 2 setjes van de laatste lichting ontvangen. Hebben jullie ook veel los kruit in de buizen zitten en liggen de bombettes er ook los in?

                                Twijfel of dit wel goed is en veilig om af te steken.
                                Heb ook een eccentric shot waarbij de inhoud los heen en weer beweegt. Ook het kruit hoor je van links naar rechts schuiven. Ik steek hem voor de zekerheid maar even op een ruime plek af.
                                -FireworksHolland-

                                Comment

                                Working...
                                X