Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Branco [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Precies eerst was het poeffff en nu prrrrr

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
      Hier net zo, dacht dat het samen met de Noi-Z een prachtige combinatie zou zijn, maar los van de mines was het verder geen spektakel, boeketten waren niet heel best. Alle aandacht ging naar de knipperende tails en de gevulde lucht van de Noi-Z.
      Verkeerde combinatie wellicht, had er misschien ook gewoon meer van verwacht, maar voor mij was dit de misser van oud en nieuw.

      Desalniettemin zijn die mines geweldig, gewoon verticaal en als cake zou waanzinnig zijn.
      Hierbij dan de film, ook daarop valt enkel de Noi-Z echt op w.m.b., los van de mines, maar die zijn amper gefilmd.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
        Ik denk dat ik dan een 2018 batch had, want hier prachtig tegelijk. Ik vind het echt een topper eerste klas, wat een mines. Heerlijke bak! Mede zo enthousiast uit een stukje frustratie richting de overbuurjongen die het nodig vond om nitraatjes af te steken terwijl ik mijn boxen stond aan te steken, en ze dan ook recht langs me te gooien. Pisventje. Kun je 8 uur lang gratis genieten van een dikke show ga je dat doen... Kan daar niet bij.

        Dit is echt een geweldig filmpje! Laat ook echt prachtig zien hoe mega breed dat ding schiet. Plaatsvervangend genieten dit

        Comment


          Gefilmd met de telefoon en in de mist, niet de beste kwaliteit:

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Comment


              Goed te zien hoe groot die mines ook zijn, tof.
              Zie nu ook goed dat in het begin met name de mines indrukwekkend zijn en de boeketten niet heel spraakmakend, de eerste echt niet goed naar mijn mening, maar daarna zijn de boeketten wel dikker, maar is de mine minder imponerend.

              Comment


                Nieuw productfilmpje:

                Comment


                  Lijkt mij de zelfde productfilm als voorheen, met enkel het nieuwe label als aanpassing...
                  ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                  Comment


                    Blijft de prijs gelijk dan?
                    Brrrap, lekker knallen

                    Comment


                      Deze blijft in de voorverkoop €159
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment



                        Wie wat bewaard die heeft wat, dit is de 2018 batch. Wat een bizar sierlijke en krachtige bak! Niet op video te krijgen en dit is gewoon een ervaring waar je een keer onder moet staan.
                        Klapchi

                        Comment


                          Komend jaar sta ik er eindelijk voor het eerst onder, en ik heb er serieus veel zin in!!

                          Comment


                            De Noi Z en de Branco tegelijk schieten.. sorry maar dat vind ik gewoon zonde van de Branco. Geen wonder dat dan alle aandacht gaat naar het chrysanthemum geweld van de Noi Z. 2 totaal verschillende boxen.

                            Comment


                              En toch blijf ik erbij dat de Branco een van de meest unieke producten op de Nederlandse markt is. De mines van 30mm tubes blijven magisch, laat staan per 3 tegelijk.

                              Ik heb deze 2 jaar terug geschoten, maar stond helaas veel te dichtbij om deze imposante box volledig te aanschouwen. Vaak wordt de vergelijking met de Mega Willows gemaakt. Ik denk dat het voor de meeste mensen uiteindelijk de Mega Willows wordt, maar mocht je echt iets unieks in huis willen halen, ga dan voor de Branco!

                              Comment


                                Het is echt een dikke bak The Branco, is inderdaad niet op film te krijgen, tenzij je er meters vanaf staat.
                                Ik heb hem gebruikt in mijn finale, maar zoals gezegd zie je er helaas weinig van.

                                Voor een indruk (begint op 40 seconden en eindigt op 1 minuut 29. Let er! er wordt tegelijkertijd nog een cake afgeschoten, het is dus niet alleen The Branco.

                                Comment

                                Working...
                                X