Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Breng één artikel terug op de markt! Welke?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Ik zou de Multi Thunderking van Broekhoff nog wel eens willen hebben... Of een echte grondbloem knal

    Qua cakes is t meeste wel genoemd. Red Maroon, is er eentje die van mij direct terug mag komen.

    Alle 3 helemaal mee eens. Ik zou zelf nog de goeie Secret Salute / Silver Salute / Cruise Rocket terug willen zien.

    nu heb ik er alsnog 3 genoemd ipv 1 maar vooruit.

    Comment


      #47
      Ik zal zelf de vraag ook nog even beantwoorden; ik denk dat ik voor de Binkies van Marijn ga.

      Comment


        #48
        Geisterblitz 2019 versie mag van mij ook wel terugkomen.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #49
          Graag deze assortimenten van Wolff terug aub!! De Heavy series wat heb ik aan deze potjes toch een plezier beleefd mooie prijs/kwaliteitsverhouding qua vuurwerk.
          Laatst aangepast door elburgersc; 5 October 2021, 16:40.

          Comment


            #50
            Dat is moeilijk, moest ik er één kiezen dan ga ik voor de Crown Collection Crossettes.

            Comment


              #51
              Ik denk dat zodra de Concerto Rosso weer terug komt, de kartonnen als warme broodjes over de toonbank zouden gaan.... Ik hoop dat Wolff hier nou eens een 2.0 van maakt, in een dikke 2 kilo compound! Zou maar liefst 250 shots kunnen worden! Kom maar door hoor!

              Comment


                #52
                GBV Pro-Line Fire Barrel, wat een beest van een cake zo groot. En zeker vernieuwend met de schietrichtingen.

                De effecten waren voor 2007 ook dik in orde!

                Comment


                  #53
                  De parachute met zeven lichtkogels, in de 80s van Red Lantern, dacht 1,5 inch single shot met grote parachute met lang brandende bengaaltjes.
                  Heb alleen het label:

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	C0209.jpg
Vertoningen:1
Grootte:177,7 KB
ID:	1586624
                  www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                  Comment


                    #54



                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #55
                      Ik ben zeer opgetogen dat Funke een product op de markt brengt dat behoorlijk lijkt op het product wat mij heel erg bij is gebleven.

                      Awaken van Witte Vuurwerk
                      I love Mines

                      Comment


                        #56
                        De GOEDE oude draaizonnen en parachutes!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door bruijntjeluc Bekijk bericht
                          [ATTACH=CONFIG]62183[/ATTACH]

                          De ouderwetse meterpakketten.

                          ik vind het zo zonde dat ze de labels allemaal vernieuwd hebben en helemaal verpest hebben. Maar door alle regeltjes moest het natuurlijk aangepast worden. Maar hierbij geld wel vroeger was het beter.

                          Foto http://www.vuurwerkmuseum.nl
                          Hoezo alle regeltjes? Dit kon toch gewoon blijven bestaan (op de babypijltjes na), maar importeurs kozen ervoor om "met de tijd mee te gaan" wat de labels betreft?

                          Comment


                            #58
                            Sowieso de Star Ball Contribution
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment


                              #59
                              Vette Marja!

                              (maar de cruise rockets of Screaming girls mogen ook hoor)

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                                Hoezo alle regeltjes? Dit kon toch gewoon blijven bestaan (op de babypijltjes na), maar importeurs kozen ervoor om "met de tijd mee te gaan" wat de labels betreft?

                                babypijlen, kanonslagen, romeinse kaarsen, matjes mogen er niet meer in zitten door de huidige regels
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X