Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkmuseum Liefhebberdag 2017 - 28 oktober - Schrijf je in!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Leuke nostalgische middag, ik ben er ook bij
    70:30 it's all in the mix!

    Comment


      #17
      beste mensen, voor degene die bij deze dag willen zijn, men heeft nog een week om zich aan te melden, 21 okt is de laatste dag van aanmelden.

      Comment


        #18
        Veel plezier allemaal voor degene die aanwezig zijn op de Vuurwerkmuseum Liefhebberdag. Ben benieuwd hoe het is en hoop dat jullie nog wat beelden kunnen maken. Zodat wij ook een beetje kunnen meegenieten.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Ik was dit helemaal vergeten... echt stom. Ookal heb ik niet de leeftijd als onze vuurwerkveteranen, ik was hier wel erg nieuwsgierig naar! Het is toch de geschiedenis van onze hobby

          Comment


            #20
            Fantastische middag gehad! Mijn complimenten aan de organisatie van deze nostalgische middag, mooi om te zien dat er nog zoveel mensen zijn die het oude vuurwerk een warm hart toedragen.
            Ook gaat mijn dank uit naar de gastvrije ontvangst van het mooie bedrijf Lesli vuurwerk, geweldig om eens door de bunkers te mogen lopen en het bedrijf van binnen te mogen zien.
            Wat erg gaaf was dat de oudere "stokers"(waaronder mijzelf) precies alles nog wisten en toen kwamen de verhalen van vroeghâh los, gewéldige middag!!
            Fantastisch dat er nog veel van al dat moois uit die tijd bewaard is gebleven
            Volgende keer ben ik er zeker weer bij en hoop jullie dan wederom te ontmoeten.
            70:30 it's all in the mix!

            Comment


              #21
              Voor mij was het al weer een hele tijd geleden dat ik bij een meeting ben geweest .
              Het was daarom voor mij al weer eens de hoogste tijd .
              Ik heb samen met mijn vader een hele gezellige middag gehad .
              Alles was goed geregeld eten en heb eer zeer van genoten .
              En daar voor wil ik de organisatie en lesli BV bedanken voor de inspanning en de gast vrijheid .
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #22
                Ook van mijn kant een bedankje voor de heren en dames organisatoren van het Vuurwerkmuseum en gastheer Lesli Vuurwerk. Ik heb een bijzonder leuke dag gehad. Veel herinneringen opgedaan met ouderwets vuurwerk en een gezellige meet en greet met vele liefhebbers. Perfect georganiseerd en een afsluiting in stijl met een show met cat.1 vuurwerk.

                Tot de volgende keer allemaal.

                Comment


                  #23
                  Met Sisser en Moontan in de auto begon de vuurwerkmuseum-belevenis direct bij het wegrijden naar Lichtenvoorde, mooie verhalen en een hoop humor.
                  Lesli was wederom een zeer goede gastheer en de Vuurwerkmuseumcrew verdient een grote pluim, ik heb genoten!
                  Bedankt

                  Comment


                    #24
                    Potver wat een leuke mooie dag was het vandaag.
                    Heel gezellig en heb prachtige producten gezien.
                    Onderling nog wat mooie dummys kunnen ruilen voor in de vitrine.
                    Goed verzorgd met een hapje drankje en een frietkar.
                    Wat een gezellige vuurwerkboel.
                    Volgende keer ben ik er wederom weer bij!
                    Heren Lesli en alle bezoekers hartelijk dank voor deze onvergetelijke dag!!

                    Comment


                      #25
                      Het was een erg gezellige en ontzettend goed georganiseerde en verzorgde middag.

                      Bedankt voor jullie inspanningen dames en heren van Het Vuurwerkmuseum.

                      Lesli bedankt voor de gastvrijheid en iedereen die ik vandaag heb gesproken bedankt voor de gezelligheid, de herinneringen en de mooie verhalen.

                      Comment


                        #26
                        Was weer reuze gezellig. Weer lekker zitten kletsen met medeliefhebbers. De friettent was top lekker gegeten en gedronken. Kortom voor herhaling vatbaar.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #27
                          Video verslag van deze gedenkwaardige dag. (Film is van Vuurwerkmuseum)

                          Comment


                            #28
                            hopelijk volgend jaar weer, want dan is er geen thunderdome ;)

                            Comment


                              #29
                              Leuke film Fred, bedankt voor het delen.
                              Al wat foto's op FB voorbij zien komen, maar zag er weer geslaagd uit hoor.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Dat was wel aardig kruitsnuiven met dat stookmoment haha.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X