Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk meterpakket is het meest nostalgisch ?????

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    Vulcan/Schuurmans

    Dit jaar kunnen kopen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Snake Bekijk bericht


      Vulcan/Schuurmans

      Dit jaar kunnen kopen.
      Juist! Dat bedoel ik. Met de naam Schuurmans
      Well, that depends...

      Comment


        Niks nostalgisch kunnen vinden helaas. Geld ook maar in m'n zak gehouden! Jammer maar helaas, wou wel een nostalgisch pakketje erbij willen hebben.

        Comment


          Ik had het, op het plaatje nostalgische pakket, besteld maar helaas een pakket gekregen met alles behalve nostalgische labels...
          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Snake Bekijk bericht


            Vulcan/Schuurmans

            Dit jaar kunnen kopen.
            Die fonteinen ook jaren gehad,
            Hier nu nergens meer te vinden...
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              Daar krijg ik het echte wow gevoel van! die toverfonteinen. Helaas hier in kampen niet te krijgen. hier is wel een klein pijlen pakketje zag ik met 3 pijlen met originele label: Clustering bees; wild Geese en een andere parchute pijl waar ik de naam even niet van weet.

              Comment


                Er blijft nu bijna echt niets meer over wat een beetje nostalgisch label betreft. Einde van een tijdperk.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
                  Dat is een hele mooie!!! wees er zuinig op en bewaar de potten na het afsteken...zo'n mooi labelpakket is zeldzaam...
                  Toch nog mooi pakketje. Wees er idd maar zuinig op.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                    Mooiste die ik dit jaar heb gezien.
                    Gekocht in Belgie ik wilde toenstraks een fontijn afsteken maar toen kwamen de herinneringen maar boven toen ik een jaar of 10 was en er oudjaarsavond met mijn neef en broertjes naar kon kijken.... dat is het nostalgie gevoel... ik heb hem nog dichtgelaten

                    Comment


                      Dankzij vuurwerkcrew toch in zwolle de toverfonteintjes weten te bemachtigen. Morgen kan ik ze ophalen. helemaal blij nu.

                      Dankjewel snake voor de tip dat dit nog te koop is.

                      Comment


                        Hier zat het bij: "Family pakket" van Vuurwerkland Rijpma (Roden)



                        De astronauten zaten er helaas niet bij..

                        Comment


                          In zwolle ook nog meer nostalgie items: Waaronder Big tom thumps, Zevenklappers de groene!.Astronouten, En japanse kanonslag.

                          Ziet er goed uit voor 2016

                          Comment


                            Deze spullen zijn hier in het bovenste gedeelte van Brabant nog erg veel verkrijgbaar. Hier is het veel moeilijker om aan Wolff te komen.

                            Vulcan/schuurmans, Zena, Rubro voeren hier toch wel de boventoon.

                            Pakketten die ik heel graag terug zou zien zijn:

                            Jackpot: blauwe doos ramvol met fontijnen e.d.

                            Super voordeel pakket 1 en 2. Oranje en rode doos met een grote panda erop. Helaas was ik destijds te klein om te weten van welke importeur ze kwamen, enige dat ik weet was dat 1 geen pijlen had en 2 wel.

                            Zaten ook producten in als Green Bamboo, white snow, spring joy groot+klein, parachutes 4 shot, magic train. De toppers dus

                            Comment


                              Een meter pakket, wie is er niet mee opgegroeid?
                              Vroeger had ik een hekel aan deze pakketten die ik ieder jaar weer kreeg van mijn vader want ik begon met de grootste fontein in de hoop dat het net z'n mooie cake was als dat de buurman had echter kwam ik continu bedrogen uit omdat het continu een fontein bleek te zijn.

                              als ik over een aantal jaar kinderen heb zal ik ze net zo opvoeden als mij pa het bij mij deed en ieder jaar een meterpakket geven.

                              Comment


                                Die toverfonteinen ook gezien bij een winkel in brabant
                                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                                Comment

                                Working...
                                X