Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk uit de oude doos

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Pyrotechnology Bekijk bericht
    Toppertjes van welheer….

    [ATTACH=CONFIG]78273[/ATTACH]
    Wow, die kan ik me nog goed herinneren, wat een toppertje van Wolff vuurwerk was dat.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Die heette TNT/T&T uit m'n hoofd gezegd en zie 'm ook onder 'Nitro'! Verkochten ze bij onze dorpswinkel ook die Lesli verkocht.

      [ATTACH=CONFIG]78359[/ATTACH]

      Bij ons gaven ze vroeger trouwens de Night Blitz gratis, was m'n 1e cake als jochie zijnde haha. Vanaf 30 euro kreeg je die bij je bestelling dus met moeite kwam ik daar toen aan met m'n rotjes / grondbloemen / babypijltjes / knockouts. In die tijd sloten ze nog geen artikelen buiten voor gratis vuurwerk, paar jaar later verdween dat. Wel leuke jeugdsentiment!
      Ja, die ja! Al herinner ik hem wel met een ander label. Aantal verschillende in omloop geweest dus. Die night Blitz enzo waren ook erg goed. Zeker voor "gratis" cakes.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Calim3ro Bekijk bericht
        Ja, die ja! Al herinner ik hem wel met een ander label. Aantal verschillende in omloop geweest dus. Die night Blitz enzo waren ook erg goed. Zeker voor "gratis" cakes.
        Ja volgens mij is deze 'Nitro' een nieuwe versie. Het topic van deze cake stamt ook uit 2015 terwijl ik de cake al van veel langer terug ken ( misschien wel bijna 10 jaar eerder? )

        Comment


          Ik zou het geweldig vinden om dit nu af te kunnen steken met mijn zoontjes zoals ik destijds met mijn vader deed.

          Comment


            Magical shots.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231126_145158.jpg
Vertoningen:1
Grootte:179,4 KB
ID:	1603645
            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              Romeinse kaarsen, die mis ik nog steeds ieder jaar. Kon er altijd van genieten.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                Romeinse kaarsen, die mis ik nog steeds ieder jaar. Kon er altijd van genieten.
                Hier ook, sowieso mis ik al het andere vuurwerk wat verboden is geworden ook, hoe klein ook. Je bent pyro liefhebber en kan genieten van elke stukje pyrotechniek. Had graag nog met mn zoons legaal rotjes, babypijlen en romeinse kaarsen willen afsteken. Bezopen dat dat gewoon niet meer mag. Ondertussen loopt de burgermeester hier te pronken dat hij als eerste stad legaal wiet mag verkopen, schiet mij maar lek dat valt niet uit te leggen en ondertussen maakt de overheid ook nog online gokken legaal, wie is hier nu gek?

                Ze zijn toch zo voor het welzijn en gezond van de bevolking? Tenzij er centen vallen te verdienen. Sorry voor deze offtopic post.


                Blijft een van de leukere sfeertopics dit
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20201223_210114.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,2 KB
ID:	1603658
                  Jade flowers

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                    Hier ook, sowieso mis ik al het andere vuurwerk wat verboden is geworden ook, hoe klein ook. Je bent pyro liefhebber en kan genieten van elke stukje pyrotechniek. Had graag nog met mn zoons legaal rotjes, babypijlen en romeinse kaarsen willen afsteken. Bezopen dat dat gewoon niet meer mag. Ondertussen loopt de burgermeester hier te pronken dat hij als eerste stad legaal wiet mag verkopen, schiet mij maar lek dat valt niet uit te leggen en ondertussen maakt de overheid ook nog online gokken legaal, wie is hier nu gek?

                    Ze zijn toch zo voor het welzijn en gezond van de bevolking? Tenzij er centen vallen te verdienen. Sorry voor deze offtopic post.


                    Blijft een van de leukere sfeertopics dit
                    Het jammere is dat door alle verboden en uitsluitingen van de importeurs, je een eenheidsworst aan vuurwerk soorten krijgt.
                    Het stoken van klein vuurwerk in de avond vind ik persoonlijk het leukste van oud en nieuw.
                    Natuurlijk een paar dikke compounds en mooie cakes is ook leuk, maar het avond stoken heeft iets meer sfeer.
                    Parachute vuurwerk, cat. 3 single shots en vanaf volgend jaar het opstijgend vuurwerk, ik mis het nu al.
                    Even mijn azijntje.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      Helemaal mee eens. Fluit, mine en knetter. Veel meer is er niet meer. Juist die diversiteit aan klein spul was geweldig

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                        Hier ook, sowieso mis ik al het andere vuurwerk wat verboden is geworden ook, hoe klein ook. Je bent pyro liefhebber en kan genieten van elke stukje pyrotechniek. Had graag nog met mn zoons legaal rotjes, babypijlen en romeinse kaarsen willen afsteken. Bezopen dat dat gewoon niet meer mag. Ondertussen loopt de burgermeester hier te pronken dat hij als eerste stad legaal wiet mag verkopen, schiet mij maar lek dat valt niet uit te leggen en ondertussen maakt de overheid ook nog online gokken legaal, wie is hier nu gek?

                        Ze zijn toch zo voor het welzijn en gezond van de bevolking? Tenzij er centen vallen te verdienen. Sorry voor deze offtopic post.


                        Blijft een van de leukere sfeertopics dit
                        Precies dit mis ik dus ook, en heb totaal geen begrip voor de keuzes die ons kabinrt maakt.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door pyrosint89 Bekijk bericht
                          Precies dit mis ik dus ook, en heb totaal geen begrip voor de keuzes die ons kabinrt maakt.
                          *kuch* de keuzes die de vuurwerkbranche grotendeels zelf maakt
                          -Step outside the box to see the real picture-

                          Comment


                            Ze doen hun uiterste best om het jaar in jaar uit steeds verder te ontmoedigen. De branche maakt onjuiste keuzes. Het ILT keurt alles af. Het hele assortiment aan vuurwerk is dusdanig versoberd dat liefhebbers wel over de grens hun heil gaan zoeken.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Een wat ouder artikel van wolff

                              Comment


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ea205764-729b-459e-8b13-fe607b40b0c1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,4 KB
ID:	1604002

                                Vuurwerk is binnen

                                Comment

                                Working...
                                X