Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulldozer [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    bij mij ontplofte de eerste cake direct na het aansteken, geen enkele bombette van de eerste cake ging de lucht in. daarna ging ie wonder boven wonder wel door maar dan als een soort van All at Once waaiercake en was ie binnen een paar seconden helemaal leeg.

    Dit leverde een hoop geweld op wat wel mooi was maar had hem toch liever gehad zoals het hoorde.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Bulldozer explode.jpg
Vertoningen:1
Grootte:230,4 KB
ID:	1604730
    Biem!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door qaukle Bekijk bericht
      bij mij ontplofte de eerste cake direct na het aansteken, geen enkele bombette van de eerste cake ging de lucht in. daarna ging ie wonder boven wonder wel door maar dan als een soort van All at Once waaiercake en was ie binnen een paar seconden helemaal leeg.

      Dit leverde een hoop geweld op wat wel mooi was maar had hem toch liever gehad zoals het hoorde.

      [ATTACH=CONFIG]79606[/ATTACH]
      Hier ging die gelukkig wel goed, maar wel een stukje verderop neergezet gezien de eerdere berichten van ontploffen vd eerste cake. Erg zonde man, leuke bak wel. Had dit jaar het meeste van China red, steengoed, maar niet echt stabiel. Veel laagknallers en magic in the air spoot alles er iok in 1 x uit zowat helaas, wel geweld dat dan weer wel

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door qaukle Bekijk bericht
        bij mij ontplofte de eerste cake direct na het aansteken, geen enkele bombette van de eerste cake ging de lucht in. daarna ging ie wonder boven wonder wel door maar dan als een soort van All at Once waaiercake en was ie binnen een paar seconden helemaal leeg.

        Dit leverde een hoop geweld op wat wel mooi was maar had hem toch liever gehad zoals het hoorde.

        [ATTACH=CONFIG]79606[/ATTACH]
        Had de mijne vorig jaar

        Comment


          T blijft een bijzonder ding met die ontploffende cakes....ik zo m niet meer in de straat willen hebben met al die kinderen dr omheen...

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door PyroRJ Bekijk bericht
            T blijft een bijzonder ding met die ontploffende cakes....ik zo m niet meer in de straat willen hebben met al die kinderen dr omheen...
            nou dit dus, nou stonden we op een vrij groot plein, maar ik wil niet op me geweten hebben dat een kind of wie dan ook zo'n bombette in het oog krijgt.
            Biem!

            Comment


              Wat een geweld komt er uit deze bak. Ik was er niet helemaal op voorbereid dus dat zorgde voor een glimlach van oor tot oor!

              Comment


                Bij mij ging deze gewoon weer super! Echt een dikke box.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door qaukle Bekijk bericht
                  nou dit dus, nou stonden we op een vrij groot plein, maar ik wil niet op me geweten hebben dat een kind of wie dan ook zo'n bombette in het oog krijgt.
                  Nog eentje gevonden van china red die ontploft, zij hebben serieuze problemen met ontploffende cakes en compounds

                  Comment

                  Working...
                  X