Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apache

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ziet er goed uit en wat een mooie enthousiaste verhalen erbij.

    Comment


      #17
      Heel dikke bak. Op de eerste video weet de filmer niet waar ie moet kijken... Eigenlijk heb ik me voor genomen geen compounds meer te kopen dit jaar, want heb nog 6 dikke bakken over van afgelopen O&N, maar ik denk dat deze er toch moet komen...

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
        Heel dikke bak. Op de eerste video weet de filmer niet waar ie moet kijken...
        Ik geef toe dat het niet mijn beste filmje is. Heb het china filmpje vaak genoeg bekeken om te weten wat er zou gebeuren. Was echter wel een van de laatste compounds van afgelopen jaarwisseling. Door alle kruitdampen bewoog mijn hand niet meer goed mee denk ik. Misschien volgend jaar toch maar een Gopro met helm kopen.

        Comment


          #19
          Ziet er wel enorm dik uit op film maar je kunt de centen maar 1x uitgegeven en dan is het wel een flinke hap uit je budget.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
            Wat een machine, helaas wat veel wind maar manman[ATTACH=CONFIG]79434[/ATTACH]

            De film nog even uploaden maar paste zoals verwacht niet in beeld hehe

            We zijn nog steeds benieuwd
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              We zijn nog steeds benieuwd
              Ships!! Helemaal vergeten.

              Bij deze:

              Comment


                #22
                Echt een dikke bak, zeker voor 25mm, maar wel zonde van de wind...

                Comment


                  #23
                  De wind zorgt ervoor dat alle effecten veel sneller opbranden, dat het een goed product is, dat kun je zeker wel zien. Moet toch zeggen China Red heeft prachtige dingen neergezet!

                  Comment

                  Working...
                  X