Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blow Up

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blow Up

    Artikelnummer: KY1024
    Artikelnaam: Blow Up
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 90 gram
    Aantal artikelen: 24 stuk
    Effectomschrijving: Fluitfontein met crackling
    Tube diameter: ... mm
    Kooi: Nee
    Kartoninhoud: 20/24
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: 9,99



    Laatst aangepast door Scav; 26 November 2023, 11:22.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Weer zo'n geweldig artikel van China Red. Vorig jaar nog enorm genoten van de Screamer King van BVD. Wat een geweldig schelle fluit en helaas zagen we dergelijke artikelen vrijwel niet meer.

    Ik vind het dan ook geweldig dat China Red hiermee komt. Klinkt op film lekker schel en de fluit duurt ook nog redelijk lang. Doet me denken aan de Crazy Whistler van Wolff, kleinere verpakking, die (vrijwel) identiek is afgaande op de beelden.

    Laatst aangepast door pyrofan#1; 26 September 2020, 12:50.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Zeker een gaaf artikel zeg, die fluit komt goed over zo op film. Kan ook wel op de lijst met kleine artikelen die er eventueel moeten komen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Dit zijn nou leuke artikelen! Prima stook voer!
        Klapchi

        Comment


          #5
          Zeker leuk stookvoer en ook prima te betalen!

          Comment


            #6
            Iemand deze al eens gehad of in het echt gezien? Want ik vind deze wel heel erg interessant vanwege de lange tijdsduur van de fluit en de crackling is ook nog eens heel goed en dat dan voor slechts een tientje.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
              Iemand deze al eens gehad of in het echt gezien? Want ik vind deze wel heel erg interessant vanwege de lange tijdsduur van de fluit en de crackling is ook nog eens heel goed en dat dan voor slechts een tientje.


              Volgens mij is het startfilmpje het zelfde als die van hierboven. In dit topic staan straatfilmpjes
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...Crazy-Whistler

                Volgens mij is het startfilmpje het zelfde als die van hierboven. In dit topic staan straatfilmpjes
                Dankjewel, deze had ik eerder ook al gezien maar niet de link gelegd met deze aangezien het aantal niet overeen kwam. Het betreft wel iig hetzelfde productfilmpje, helaas zien de straatfilmpjes er minder goed uit, deze schrap ik dan ook van mijn lijstje. Dacht even een mooie deal te hebben 24 stuks voor 10 euro. Ach ja, hou het wel bij de troep dat ik al heb van de LIDL. HAHA.

                Comment


                  #9
                  Had deze om met wat kids af te steken in de vooravond. Maakt de naam wel waar, want ze knalde soms meteen uit elkaar...

                  Comment

                  Working...
                  X