Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rooster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Verdacht stil rondom deze cake. Nergens nog geschoten tijdens productdemonstraties? Ik ben wel benieuwd, voor die prijs...
    23 december bij Makkelie vuurwerk in Vijfhuizen word deze geschoten.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
      23 december bij Makkelie vuurwerk in Vijfhuizen word deze geschoten.
      Thanks..wacht de films af mocht die in de buurt van het filmpje komen dan moet me budget helaas maar weer omhoog :(

      Comment


        #18
        Diverse vestigingen van Intratuin hebben deze staan voor 19,95 ?
        Voor 2 tientjes (afgerond naar boven) is het een erg leuk ding

        Comment


          #19
          Deze net gezien op de demo van Makkelie vuurwerk. Erg mooie cake, flinke klappen en grote boeketten. 20 euro zeker waard

          Comment


            #20
            Was zeker een dikke cake. Heb eigenlijk al china red besteld maar deze en de V master komen er nog wel bij.
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              #21
              Ik vond deze wel gaaf. Erg harde knallen. Ik ga deze in overweging nemen voor mijn finale.
              Voor 20 euro is het een dikke aanrader.
              (Film nog niet ingekort)

              Comment


                #22
                Deze was gewoon absurd goed voor die 20 euro. Mega boeketten, dikke burst, goed tempo, staat op het lijstje die er sowieso nog even bij moet komen!

                Comment


                  #23
                  Deze stond al op de lijst en deze blijft op de lijst en wordt zelfs in aantal verdubbeld. Echt een zeer mooie cake met grote boeketten en goede burst en een zeer scherpe prijs.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Zeer gave cake! Maar ik zie dat deze niet overal verkrijgbaar is bij china red verkooppunten?!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #25
                      Hoeveel gaan er in een karton ?
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        #26
                        6 stuks in een karton


                        Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                        Zeer gave cake! Maar ik zie dat deze niet overal verkrijgbaar is bij china red verkooppunten?!
                        Hij is in principe speciaal gemaakt voor een aantal Intratuin winkels maar zal toch bij een aantal normale CR winkels verkocht worden.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
                          6 stuks in een karton




                          Hij is in principe speciaal gemaakt voor een aantal Intratuin winkels maar zal toch bij een aantal normale CR winkels verkocht worden.
                          Mijn China Red dealer heeft m niet hoor (helaas). Heb m alleen bij intratuin vestigingen gezien.

                          Comment


                            #28
                            Toen gisteren mn maatje langs kwam om zn bestelling door te nemen,heb ik er gelijk even 2 meebesteld
                            Die gaan we doorlonten en in 1x aansteken.
                            Brengt me trouwens wel bij een vraag,ik neem aan dat ze voorzien zijn van hoofd en reservelont,maar is dat ook zo ?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Tijgernootje Bekijk bericht
                              Toen gisteren mn maatje langs kwam om zn bestelling door te nemen,heb ik er gelijk even 2 meebesteld
                              Die gaan we doorlonten en in 1x aansteken.
                              Brengt me trouwens wel bij een vraag,ik neem aan dat ze voorzien zijn van hoofd en reservelont,maar is dat ook zo ?
                              Ja tegenwoordig moet dat.

                              Comment


                                #30
                                Ben blij dat ik deze er nog bij besteld heb

                                Comment

                                Working...
                                X