Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Dream

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Klopt, ik had hem in 2015 en heb er in post 25 een lovende reactie bij gezet, maar blijkbaar spreekt hij niet echt aan.
    Toch een advies : schaf hem aan in de komende freakactie van CR, hij is de moeite waard !
    Precies! Als ze er maar wel een aantal voor ons over laten dan
    YouTube: De PyroFanaat

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door De-PyroFanaat Bekijk bericht
      Precies! Als ze er maar wel een aantal voor ons over laten dan

      Dat dan weer wel ja
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #48
        Deze besteld! Ben benieuwd! Los schieten of deze in w shape met 2x angeldust en deze in t midden?

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door De-PyroFanaat Bekijk bericht
          Precies! Als ze er maar wel een aantal voor ons over laten dan
          er was er in ieder geval eentje over, en die is sinds gisteren in de pocket
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door De-PyroFanaat Bekijk bericht
            Waarom hoor je niks van deze cake?! Zelf heb ik deze 4x gehad dit jaar! Als iemand mij een blok kan laten zien die hier aan kan tippen met het zelfde kaliber en het zelfde aantal shots voor z'n perfecte prijs, ik ben benieuwd! Persoonlijk is dit wel echt één van mijn favoriete cakes! Hierbij mijn eerste film van de Golden Dream!
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Klopt, ik had hem in 2015 en heb er in post 25 een lovende reactie bij gezet, maar blijkbaar spreekt hij niet echt aan.
            Toch een advies : schaf hem aan in de komende freakactie van CR, hij is de moeite waard !
            Besteld op basis van jullie reviews , wordt in tweevoud geschoten. Zal nog een filmpje maken next year

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
              Besteld op basis van jullie reviews , wordt in tweevoud geschoten. Zal nog een filmpje maken next year
              Super! Krijg je zeker geen spijt van! Binnenkort ga ik een compilatie maken van deze cake door de jaren heen + een China Red compilatie! Ben ook zeker benieuwd wat je er van gaat vinden!
              YouTube: De PyroFanaat

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door De-PyroFanaat Bekijk bericht
                Super! Krijg je zeker geen spijt van! Binnenkort ga ik een compilatie maken van deze cake door de jaren heen + een China Red compilatie! Ben ook zeker benieuwd wat je er van gaat vinden!
                Hier posten! Zie graag tegemoet

                Comment


                  #53
                  Op bovenstaande film ziet hij er uitstekend uit. Echter op de film van Campie word ik er niet warm of koud van>

                  Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
                    Op bovenstaande film ziet hij er uitstekend uit. Echter op de film van Campie word ik er niet warm of koud van>

                    Ik heb meerdere mensen gehoord over dit filmpje ... Zal spoedig een compilatie online zetten van elk jaar en elk filmpje wat ik heb van de Golden Dream. Begrijp niet hoe het komt dat ze bij mij elke keer gigantisch goed zijn! Ik geniet er in ieder geval elke keer weer opnieuw van
                    YouTube: De PyroFanaat

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
                      Op bovenstaande film ziet hij er uitstekend uit. Echter op de film van Campie word ik er niet warm of koud van>

                      jeetje wat middelmatig zeg, bij mij op youtube was dit de derde hit, ook echt heel magertjes en mijlenver verwijderd van de bak die pyrofanaat heeft

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
                        jeetje wat middelmatig zeg, bij mij op youtube was dit de derde hit, ook echt heel magertjes en mijlenver verwijderd van de bak die pyrofanaat heeft

                        Maar het lijkt daar wel hard te waaien.. en dat helpt niet mee..
                        2024 >> 25

                        Comment


                          #57
                          Vanavond komt de Golden Dream compilatie online. Dan ben ik benieuwd wat jullie er van vinden hahaha
                          YouTube: De PyroFanaat

                          Comment


                            #58
                            Wacht met smart!

                            Comment


                              #59
                              Golden Dream compilatie is een klein beetje veranderd... Heb er een China Red compilatie van gemaakt. maar de Golden dream hier zeker in verwerkt. DER HAMMER wel bekend bij iedereen en daarna ook een golden dream als vergelijking. Ik zelf kies voor de Golden Dream. Maar dat is misschien een persoonlijke mening haha.
                              Het kan zijn dat je hem nog niet op 1080 kan afspelen omdat hij er pas echt net op staat haha.

                              Hierbij de film:
                              YouTube: De PyroFanaat

                              Comment


                                #60
                                Krijg een warm gevoel in m’n broek van die compilatie/intro/12u project en de gedachte dat ik zoveel van die China red producten in m’n schietlijst heb staan dit jaar haha

                                Comment

                                Working...
                                X