Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Bastards

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Woww dat is echt zeer goedkoop!

    Comment


      #47
      Kan iemand van China Red hier vertellen of dit gewoon een omlabeling is van de China Red Thunder, of dat het een andere single shot is?

      Comment


        #48
        dit zijn andere was al eerder vermeld is een groter formaat en dit is maar 1 soort i.p.v 4 bij de kleinere editie en deze knal was harder

        Comment


          #49
          Het effect is rode sterren, zelfde effect als de china salute 25sh.
          Hoe hard de knal is weet ik niet, maar zal ongeveer gelijk zijn aan de knallen van de china salute.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door DeHaan17 Bekijk bericht
            Hoeveel gaat zo'n pak kosten dan? 20 euro ofzo?
            bij mijn winkel 12,50

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Pauthar Bekijk bericht
              bij mijn winkel 12,50
              bij mij 8,95

              Comment


                #52
                bij my ook 8,95 is egt spotgoedkoop hoor voor single shots en dan ook nog eens 40 shots

                Comment


                  #53
                  ik had mail gestuurd en ze zeggen dat het vergelijkbaar met cina red thunder is alleen dan met 1 effect,
                  ik vond de china red thunder erg erg goed knallen afgelopen jaar dus dit beloofd wat!

                  Comment


                    #54
                    Denken jullie dat deze harder knallen dan die van katan? Kan namelijk deze voor 8,95. Krijgen 40st. En die van katan (thunderking). 9,95 40st. Welke denken jullie dat beter is?

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
                      Denken jullie dat deze harder knallen dan die van katan? Kan namelijk deze voor 8,95. Krijgen 40st. En die van katan (thunderking). 9,95 40st. Welke denken jullie dat beter is?
                      Aangezien er heeel veel goede berichten zijn over de china red thunder, en china red ECHT kwaliteit is weet ik zeker dat je voor de Red Bastards moet gaan.


                      btw, aangezien mijn favoriete dealer is opgeheven en mijn andere keuze dit jaar duurder uitgekomen is. Zal ik deze dit jaar nemen dus als het meezit met mensen van mijn kant moet er 28 december rond 12:00 een filmpje zijn.
                      Laatst aangepast door wateringen; 4 December 2012, 23:10.
                      3e Jaartje alweer, wat gaat de tijd toch snel.. ;)

                      Comment


                        #56
                        Bij mij 14,95. Ik zie dat ze bij anderen 8,95 zijn dus ik denk dat ik beter een Jumbo Box kan kopen. Lijken me wel beter, alleen iets duurder.

                        Comment


                          #57
                          Advies prijs is gewoon 15 euro maar deze zijn beter dan de jumbo box heb ik me laten vertellen
                          maar natuurlijk jou eigen keuzen

                          Comment


                            #58
                            Jumbo Box is in verhouding duurder maar toch slechter dus?

                            Comment


                              #59
                              Als deze net zo hard gaan als de andere singleshots van china, dan zijn dit toppers voor het geld.
                              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door PatrickR1 Bekijk bericht
                                Jumbo Box is in verhouding duurder maar toch slechter dus?
                                Dat is niet met zekerheid te zeggen omdat niemand ze getest heeft, maar alleen al vanwege het feit
                                dat ze een stuk groter zijn dan de tk's uit de Jumbo box verwacht ik wel dat ze harder gaan.
                                Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                                Comment

                                Working...
                                X