Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Bastards

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zag op een filmpje dat het rode boeket weg is dit jaar. Zou zeer spijtig zijn want daarmee onderscheide deze zich van de rest..

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht
      Zag op een filmpje dat het rode boeket weg is dit jaar. Zou zeer spijtig zijn want daarmee onderscheide deze zich van de rest..
      Ja daarom had ik ze dus ook gekocht. Jammer dat men dan wel die filmpjes plaatst bij het artikel.

      Best teleurstellend.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht
        Zag op een filmpje dat het rode boeket weg is dit jaar. Zou zeer spijtig zijn want daarmee onderscheide deze zich van de rest..
        Echt triest weer dit, ik dacht laat ik de Red Bastards eens nemen, zien er leuk uit, maar precies dit jaar halen ze het siereffect eruit.

        Comment


          Vielen dit jaar inderdaad erg tegen. De ene single shot had wat rood de ander helemaal niks. De knal was ook niet heel hard. Echt een tegenvaller de 2017 versie.

          Comment


            Jemig, gaan hier voor €25 per 40

            Comment


              Het zal mij benieuwen heb ze nog van vorig jaar. Niet aan toe gekomen, hopelijk nu wel goed droog.
              ook bekend op avp met de zelfde naam

              Comment


                Ik snap niet waarom hier niet meer posts over zijn. Heerlijk doffe titanium dreunen dit jaar.

                Comment


                  Eens met bovenstaande, waren de hardste single-shots die ik had. En inderdaad met titanium!
                  The 31st of December..

                  Comment


                    Inderdaad, met zulke klappen is illegaal spul overbodig.

                    Comment


                      Wat waren deze lekker dit jaar, gewoon mooi Ti-boeketje en de knal kwam boven de andere uit.
                      Ik ga jagen, op een kartonnetje.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        Batch 2018 deed het bijzonder goed zo begrijp ik?
                        2024 >> 25

                        Comment


                          Jazeker, was voor het eerst in jaren weer eens verrast door een kleine singleshot uit Nederland.
                          Er zijn goedkopere singleshots, maar deze is voor de prijs alsnog prima.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            40 stuks voor 9,95 in de voorverkoop is idd prima te doen.

                            Zou deze zich kunnen meten met de alom geprezen Dumbum single shot?
                            2024 >> 25

                            Comment


                              Dat denk ik niet eerlijk gezegd. Maar heb ze beiden live gezien, en de DB was wel wat harder.
                              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                                Inderdaad, met zulke klappen is illegaal spul overbodig.
                                Heb ze beide niet gehad maar als ik bovenstaande zo lees een van de beste legale single shots
                                2024 >> 25

                                Comment

                                Working...
                                X