Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Thunder Rockets [Pijlen Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Naar voorbeeld van de Bang rockets maar niet dezelfde uitwerking.

    Even nagevraagd, Frits verkoopt zijn oude voorraad Bang rockets voor dezelfde prijs als de nieuwe Extreme Thunder Rockets met het zelfde artikelnummer.

    Comment


      #17
      ze komen van dezelfde fabriek meer kan ik niet zeggen

      Comment


        #18
        Lijkt me zeker een leuk pijltje, zeker met de knal als extreme bang. 2 pakjes bestellen. Vind dit zeer leuke producten om me overdag mee te vermaken.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #19
          Ik zeg BOEM .....!

          Comment


            #20
            Heb er hier al eentje van getest.Knalde niet harder dan een gewone vuurpijl en had nog een best aardig boeket. Totaal niet wat ik van deze pijlen verwacht had!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Meshuggah Bekijk bericht
              Heb er hier al eentje van getest.Knalde niet harder dan een gewone vuurpijl en had nog een best aardig boeket. Totaal niet wat ik van deze pijlen verwacht had!
              Niet zo hard als extreme bang ? Dan zijn het dus gewoon een soort sier pijltjes ?
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #22
                Ik vind ze toch wel net zo hard tot harder gaan als de extreme bang rockets. Ik heb ze allebij tegelijkertijd afgestoken en dan zou ik toch eerder voor deze gaan. Want hier zat namelijk nog een erg leuk Ti-boeketje bij met ook wat fellere crackling als de extreme bang. Dat deze wat harder gaat heeft vooral te maken met dat hij minder hoog gaat en hij dus dichter bij je knalt.

                Comment


                  #23
                  Dat ze van dezelfde fabriek zijn geloof ik nu wel. Ik had bij de extreme bang wel eens dat ze de lucht in gingen en niets deden en zo ging het ook bij de eerste extreme thunder.
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    #24
                    Ik zeg BOEM .....!

                    Comment


                      #25
                      Deze zijn echt goed en gaan hard

                      Comment


                        #26
                        Ik vond deze duidelijk harder dan de extreme bang gaan! En dat terwijl deze pijltjes kleiner zijn! Het verschil zit hem wel vooral in de hoogte; de extreme bang gaat veel hoger dan deze pijltjes waardoor de knal zachter word.

                        Ik kreeg je als vervanging voor de extreme bang en ben daar eigenlijk wel blij mij want ik zou niet anders meer willen dan deze!
                        [B]Phantom[/B]

                        Comment


                          #27
                          waren fijne pijlen, voelde ook lekker zwaar aan.

                          hier nog een filmpje

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #28
                            Lekkere pijltjes, heerlijk mee vermaakt!

                            Comment


                              #29
                              Filmpje

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                                #30
                                Ze knallen zeker harder dan de normale extreme bang rockets volgens mijn oren! En de combinatie van een Titanium boeket en Time Rain (De harde knetter) maken het af. Ook gingen de lontjes goed aan en kwamen de beschermers er goed vanaf iets waar ik vaak moeite mee had met de oudere versies!

                                Volgend jaar weer 4 pakjes!
                                "I came in like a crackling ball."

                                Comment

                                Working...
                                X