Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Six Best Possible [Uitloop 2018]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dat is zeker een domper voor de gasten die hem hadden aangeschaft.
    Ik zelf gelukkig niet.
    Wel heel sportief van chinared dat ze de fout erkennen en tot een oplossing komen dat is echt klasse.

    Comment


      Black out eight vond ik ook zwaar tegenvallen voor de prijs. Had er echt wel meer van verwacht..

      De bursts van Six Sense waren even groot al dan niet groter.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
        Geen top film kwaliteit maar het geeft een indruk.

        Die 2e cake is erg beroerd ja, was bij mij ook. Verder kloppen de effecten allemaal wel, maar lijkt alsof de bombettes gewoon niet hard genoeg klappen om een goede spreiding te krijgen.

        Comment


          ik vond het egt wel een mooie sierlijke bak maar de burst en spreiding was gewoon niet best.
          egt jammer want had er egt veel meer van verwacht.

          Comment


            KLopt ik had er 2 en precies ook deze mindere uitwerking ,was echt stuk minder dan de vorige edities.

            Comment


              eerste cake was bij mij nog wel een voldoende / goed , daarna werd het minder. Erg jammer.
              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
                eerste cake was bij mij nog wel een voldoende / goed , daarna werd het minder. Erg jammer.
                Hier dus net zo. Verwachting was overigens erg hoog, bij cake 1 vroeg ik mij af wat we mochten verwachten, maar na cake 2 en 3 was die verwachting wel weg. Helaas, hij presteerde niet zoals hij moest doen en China Red erkent dit ook. We gaan voor de herkansing eind dit jaar, maar voor nu toch de film van de 2015-versie.

                Comment


                  Waar ik benieuwd naar ben.. Hoe staat het met de productie van deze box? Hoe is ervoor gezorgd dat we dit jaar wel een goed presterende Six Best Possible krijgen? En wat gebeurt er met de restvoorraad van vorig jaar?

                  China Red heeft een topoplossing gegeven waarvoor veel dank, dus hoop dat het dit jaar allemaal goed gaat!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                    Waar ik benieuwd naar ben.. Hoe staat het met de productie van deze box? Hoe is ervoor gezorgd dat we dit jaar wel een goed presterende Six Best Possible krijgen? En wat gebeurt er met de restvoorraad van vorig jaar?

                    China Red heeft een topoplossing gegeven waarvoor veel dank, dus hoop dat het dit jaar allemaal goed gaat!
                    Nou ben ik niet de woordvoerder van China Red: Maar het productie probleem van vorig jaar is verholpen dat is zeker. Het product is weer op het oude vertrouwde nivo.
                    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
                      Nou ben ik niet de woordvoerder van China Red: Maar het productie probleem van vorig jaar is verholpen dat is zeker. Het product is weer op het oude vertrouwde nivo.
                      Hoe weet je dat zo zeker? Gaat China Red dit jaar geen samples schieten op demo's in december? Zelfs bij knalcakes waar gewoon voorraad van was is gekozen om toch maar een sample te schieten.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                        Hoe weet je dat zo zeker? Gaat China Red dit jaar geen samples schieten op demo's in december? Zelfs bij knalcakes waar gewoon voorraad van was is gekozen om toch maar een sample te schieten.
                        Vorig jaar is er alleen maar productie geschoten. Heb persoonlijk de kartonnen uitgepakt.
                        "I came in like a crackling ball."

                        Comment


                          Dobberen deze beautys nog of kunnen we ze binnenkort op een demo verwachten?
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            Schitterende cakebox blijft het!

                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              De versie die je dacht dat zou komen! Dit is de kwaliteit van de demo vorig jaar.. Nu hopen dat we dit jaar ook zo in de straat hebben.

                              Comment


                                vanavond wordt ie ook weer geschoten, dus meerdere testen
                                naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                                Comment

                                Working...
                                X