Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Six Best Possible [Uitloop 2018]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is deze nog ergens geschoten op een demo?

    Comment


      En nog een film van mij met helaas dramatische weersomstandigheden voor deze box;

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Darjon Bekijk bericht
        Is deze nog ergens geschoten op een demo?
        Jazeker, zag deze voorbij komen op de demo bij ABC Vuurwerk. Check bijgaande film vanaf minuut 14:34. Blijft 1 van de mooiste boxen van Nederland, had deze zelf 2 of 3 jaar geleden.

        Comment


          Dat is zeker een goede box als ik de laatste film bekijk. Ik wil deze er wel bij hebben dit jaar!

          Comment


            Heb deze box voor het eerst dit jaar. Was aan het twijfelen over CT of deze. Toch maar de six best possible genomen. Weet alleen nog niet of ik om 12 uur met de transbomber moet beginnen of deze bak.... Hoop dat ie ut waard is....

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Kloenos Bekijk bericht
              Heb deze box voor het eerst dit jaar. Was aan het twijfelen over CT of deze. Toch maar de six best possible genomen. Weet alleen nog niet of ik om 12 uur met de transbomber moet beginnen of deze bak.... Hoop dat ie ut waard is....
              Voor chaos moet je met de transbomber beginnen. Deze schiet vrij rustig en is vooral heel sierlijk.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Kloenos Bekijk bericht
                Heb deze box voor het eerst dit jaar. Was aan het twijfelen over CT of deze. Toch maar de six best possible genomen. Weet alleen nog niet of ik om 12 uur met de transbomber moet beginnen of deze bak.... Hoop dat ie ut waard is....
                Om 12 uur lekker rond kijken naar andermans vuurwerk, dan tegen 00.30u beginnen met transbomber en dan deze

                Comment


                  Thnx. Denk dat ik wel ff w8 ja. Heb nog 16 andere cakes en ga nog naar Duitsland. Sluiten we met de Six Best af...

                  Comment


                    Erg goede box dit! Vind dit echt een box om op een rustig moment van te genieten, al zou hij ook prima mee kunnen om 0.00 uur. Heb hem zelf rond 1.30 uur geschoten:

                    Comment


                      Mocht de box hier aanschouwen bij een van de buren verderop in de straat. Leek op een prof. blok totdat ik op een kortere afstand het label zag. Een zeer mooie box en zeker een aanrader!
                      "I came in like a crackling ball."

                      Comment


                        Geniale bak. Had de 2016-versie nog. Het goud had soms wel flinke last van de wind, maar alsnog presteerde die heel netjes.

                        Comment


                          Ik had deze in mijn show verwerkt. Hij begint op 5:10 ongeveer mee te doen en bij de laatste cake zet ik het volgende segment aan. Ik vond hem echt super goed. Ik vond de box alleen erg duur en niet iedere cake die er in zit vond ik de moeite waard. Vooral de gouden palmen op 5:33 waren erg goed zoals je in de film kan zien!

                          Comment


                            Straatfilm 2017-2018 door PapaSmurf

                            Comment


                              Prima film, bedankt voor het posten.
                              Cake 3 en 5 vind ik net ff wat minder overkomen, lijken wat minder grote boeketten tussen te zitten. Cake 6 is dan wel echt een afsluitende bak.

                              Zo te zien is alles los afgestoken, maar ik denk toch dat je dan een ander oordeel hebt dan dat je hem als doorgelonte box ziet. Als box zie je een goede opbouw, zo los heb je dan toch verschillend tempo per cake en vraag me af of je dat dan leuk vindt.

                              Comment


                                Ik twijfel zeer aan deze box aan de ene kant wil ik hem wel hebben maar ik zie verschillde flimpjes dat maak mijn keus lastig

                                Comment

                                Working...
                                X