Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strictly - Macau [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Strictly - Macau [Uitloop]

    Artikelnummer: CR 5547
    Artikelnaam: Strictly - Macau
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: info volgt.
    Aantal Schoten: 38
    Effectomschrijving: 1.brocade crown king mine,white strobe mine:brocade crown king+white strobe w/red tail,+green strobe w/green tail,+red strobe w/blue tail
    2.red blue white glitter mine,white glitter mine:red tail burst red wave white glitter ,purple tail burst purple wave red star,green tail burst green wave blue star

    Tijdsduur: info volgt
    Stijghoogte: info volgt
    Richtprijs: info volgt






    Laatst aangepast door ylke; 2 October 2015, 19:25.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Dit is de opvolger van de Japan.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

    Comment


      #3
      zijn het 25 of 30 mm tubes?

      Comment


        #4
        De Japan was 30mm, dit moet de verbeterde versie/vervanger zijn, dus ga er vanuit dat deze ook 30mm is.

        Comment


          #5
          klopt 30 mm binnen tube

          Comment


            #6
            wel leuk ding maar hij gaat een beetje vervelen. Had misschien ander effectje in gemogen of tempo wisseling. smaken verschillen gelukkig zulle we maar denken!
            365 days a year pyromaniac

            Comment


              #7
              Iemand een idee wat de richtprijs zal zijn?

              Comment


                #8
                Vind het een mooie cake, wat me wel opvalt (kan aan mij liggen) is dat het effect bij het afschieten van de 2e cake minder is? Voor de rest de effecten zijn zeker mooi en het tempo ook !
                YouTube: BryanG5161

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door BryanG5161 Bekijk bericht
                  Vind het een mooie cake, wat me wel opvalt (kan aan mij liggen) is dat het effect bij het afschieten van de 2e cake minder is? Voor de rest de effecten zijn zeker mooi en het tempo ook !
                  Er zitten inderdaad wat mindere effecten tussen, maar kan ook bedrog zijn zou hem eigelijk eerst op de consumenten demo moeten zien daarom wacht ik sowieso even met bestellen van de china red boxen

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                    Er zitten inderdaad wat mindere effecten tussen, maar kan ook bedrog zijn zou hem eigelijk eerst op de consumenten demo moeten zien daarom wacht ik sowieso even met bestellen van de china red boxen
                    Ja idd! Vind het zelf sws altijd moeilijk te oordelen over een cake op een video, kwa burst en effecten enzo, maar zoals ik nu kan zien vind ik het wel een mooie cake
                    YouTube: BryanG5161

                    Comment


                      #11
                      Afgelopen jaar hadden ze volgens mij ook de Strictly Taiwan en die was slecht... Bombettes vlogen echt veel te hoog en de boeketten waren ook echt klein, burst was ook niet veel. Dat hoeft natuurlijk niet met deze set cakes te zijn maar kijk gewoon de Strictly Serie van afgelopen jaar.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                        Iemand een idee wat de richtprijs zal zijn?
                        49,50 ............

                        Comment


                          #13
                          Word gek van die krekels.
                          De tweede cake vind ik niks, alleen de eerste zou ik willen

                          Comment


                            #14
                            Qua prijs/kwaliteit was dit gister een van de betere boxjes! 2 cakes voor 43.50 euro.

                            Comment


                              #15
                              ook gevonden
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment

                              Working...
                              X