Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazing Sky [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Amazing Sky [Uitloop]

    Artikelnummer: CR5075
    Artikelnaam: Amazing Sky
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: 480 gr
    Aantal Schoten: 25 s
    Effectomschrijving: Brocade crown bouquet / Silver crown with silver tail / Gold spider+blue star with blue tail / Flower crown with blue tail / Silver coco+cracklers with silver tail / Red glittering willow with red tail.
    Tijdsduur: 35 sec
    Stijghoogte: 25 m
    Kartoneenheid: 6/1
    Richtprijs: € 44,50
    Voorverkoopprijs: € 39,95



    Laatst aangepast door Scav; 18 October 2018, 09:10.

    #2
    Film en overige informatie worden z.s.m. toegevoegd.

    met vr.gr.

    China Red

    Comment


      #3
      Ik zeg BOEM .....!

      Comment


        #4
        Dit is een mooi blokje voor deze prijs. Op mijn lijst gaat deze.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Tring jantje, mooie cake hoor. Als dit een productie cake is dan staat deze sowieso op de lijst!
          "I came in like a crackling ball."

          Comment


            #6
            Dit is een cake met een wauw factor, mooie kleuren en verschillende effecten in deze cake en dat met een zeer strak tempo er in, zoals bram hiervoor al zegt : mocht zo de productiecake zijn dan zou ik hem afhankelijk van de prijs toch wel graag in mijn assortiment willen hebben.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Lekkere rambak!

              Comment


                #8
                Deze effecten had ik nou graag in een 100shots doorlontbak gezien. erg mooi potje!

                Comment


                  #9
                  Heeft Iemand deze cake al live gezien?

                  Comment


                    #10
                    Ik tel wel iets meer als 25 shots...?

                    Comment


                      #11
                      Jemig, wat een prachtbak.

                      Comment


                        #12
                        het lijkt erop dat dit er twee zijn die tegelijk worden ontstoken.
                        Het is idd geen 25 schoten. De effecten zijn goed, maar het ram gehalte zal iets minder zijn.
                        Wel erg jammer dat dit dan gebeurt, ik ben hier redelijk vel tegenstander van.
                        Laat gewoon zien wat je hebt en als het goed is verkoopt het zichzelf. Dit is beetje verlakkerij.
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          #13
                          Je heb gelijk het zijn er 2 ik telde zelf 47 schoten dus zijn 2 cakes

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                            het lijkt erop dat dit er twee zijn die tegelijk worden ontstoken.
                            Het is idd geen 25 schoten. De effecten zijn goed, maar het ram gehalte zal iets minder zijn.
                            Wel erg jammer dat dit dan gebeurt, ik ben hier redelijk vel tegenstander van.
                            Laat gewoon zien wat je hebt en als het goed is verkoopt het zichzelf. Dit is beetje verlakkerij.
                            Beste Tjopper,

                            Deze film is een China filmpje en door een lid abuis gepubliceerd en opgepakt door Nemmie.
                            Wanneer de artikelen in Nederland zijn, zullen alle nieuwe produkten per stuk worden geschoten en gefilmd.

                            Die filmpjes zullen aan de startpost worden toegevoegd !

                            Comment


                              #15
                              ok, helemaal duidelijk.
                              Ik ben benieuwd hoe het er dan uit ziet. Zo hebben we iig een indicatie van wat we kunnen verwachten.
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment

                              Working...
                              X