Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happiness Fountain

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Happiness Fountain

    Artikelnummer: Happiness Fountain
    Artikelnaam: 1660
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 7,2 gram
    Aantal per verpakking: 4 stuks
    Effectomschrijving: Heeft dit product nog introductie nodig? Enige wat wij verhullen is dat het oude recept is gebruikt om de fontein nieuw leven in te blazen.
    Kartoninhoud: 30/4
    Adviesprijs: € ...



    Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    #2
    Ben zeer benieuwd naar wat ik in de omschrijving heb gelezen, hopelijk zijn ze weer als vanouds want die bagger die we de laatste jaren kunnen kopen is echt helemaal niets.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Inderdaad. Lukt dat met 7,2 gram? Hoeveel gram bevatte de 'goede' happiness?
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        #4
        7,2 gram, is dat voor één potje? Mooi labelwerk, lijkt een beetje op een ander merk maar erg leuk.
        www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

        Comment


          #5
          1,8gr per stuk lijkt me wat weinig? Ben even kwijt wat een cat. 1 fontein aan grammen mocht bezitten. Van deze lijn zijn de labels inderdaad mooi en fris. Ik moest ook aan Original denken.
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #6
            Een fontein in categorie 1 mag totaal 7.5 gram per stuk bevatten dus in principe zou die 7,2 gram in 1 happiness kunnen. Voor 4 stuks lijk me het ook onmogelijk om maar ook in de buurt te komen van een happiness fontein.

            Comment


              #7
              Dat getal zocht ik haha. Mooi, ben benieuwd. Al lijkt het me ook 7,2gr per stuk.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #8
                Aha een happiness in een weliswaar mooi jasje waarbij het oude recept is gebruikt? We gaan het wel zien. Ik verwacht er niets van. Kan het altijd meevallen.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #9
                  Mooi met die stier op de voorkant, als je kijkt naar het effect van de Happiness van vroeger denk ik dat de glitter 0,4 tot 1 gram was, de fluit denk 1 a 2 max en als laatst het crackeling met groen en rood max 2 gram ?

                  Wil niet zeggen dat dit niet een toffe nieuwe versie gaat worden Ik hoop het. Label is top!
                  75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                  Comment


                    #10
                    Enige wat wij verhullen is dat het oude recept is gebruikt om de fontein nieuw leven in te blazen.

                    Ik ben geen neerlandicus, ik begrijp wat men bedoelt, maar het klopt niet.
                    Die stier op de verpakking is wel toepasselijk.
                    Bullshit.

                    Comment


                      #11
                      De Happiness van vroeger (jaren 70, begin 80) had geen crackling; dat bestond nog niet of werd nog niet gebruikt in export consumenten vuurwerk. De knallen van het mijn effect werden veroorzaakt door flash gevulde lady cracker knallertjes die samen met de lichtkogeltjes de lucht in werden geblazen.
                      Ga deze moderne Vulcan versie zeker scoren, gewoon om te proberen en voor het label, inmiddels wel 30 verschillende label versies in de collectie.

                      Op de foto een hele bijzondere Happiness; in een vierkant doosje. Ik denk dat deze uit de jaren 80 komt maar zou zomaar de 90s kunnen zijn. Iemand die deze gehad heeft of ooit is tegen gekomen? Hoor graag!!

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	happines.png
Vertoningen:1
Grootte:319,7 KB
ID:	1585894
                      www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
                        Ik denk dat deze uit de jaren 80 komt maar zou zomaar de 90s kunnen zijn. Iemand die deze gehad heeft of ooit is tegen gekomen? Hoor graag!!
                        Ik ben deze in de jaren 80 nog nooit tegen gekomen, misschien komt deze zelfs uit eind jaren 70 ?
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                          Enige wat wij verhullen is dat het oude recept is gebruikt om de fontein nieuw leven in te blazen.

                          Ik ben geen neerlandicus, ik begrijp wat men bedoelt, maar het klopt niet.
                          Die stier op de verpakking is wel toepasselijk.
                          Bullshit.


                          Ze verhullen in ieder geval niet hun onkunde.

                          Ach het past bijna bij vuurwerk, het is niet de eerste taalkundige blunder. In het Engels ook vaak...

                          Beheersing van taal is klaarblijkelijk geen eerste vereiste om bij een vuurwerkimporteur te mogen werken.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                            Enige wat wij verhullen is dat het oude recept is gebruikt om de fontein nieuw leven in te blazen.

                            Ik ben geen neerlandicus, ik begrijp wat men bedoelt, maar het klopt niet.
                            Die stier op de verpakking is wel toepasselijk.
                            Bullshit.
                            Een hele nieuwe samenstelling dus. Ik ben benieuwd!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door jappy-b Bekijk bericht
                              Een hele nieuwe samenstelling dus. Ik ben benieuwd!
                              Mede mogelijk gemaakt door een defibrillator.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment

                              Working...
                              X