Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Space Bullets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Space Bullets

    Artikelnummer: RVW969
    Artikelnaam: Space Bullets
    Aantal Schoten: n.v.t.
    Netto Kruitgewicht: 3,5 gram
    Effectomschrijving: 6 stuks in een doos. Echt iets bijzonders, de vonken vliegen er van af! Deze 6 ufo's vliegen in een keer door naar de maan
    Verpakkingseenheid: 80/6
    Richtprijs: € 3.65

    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    Film:

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 11:20.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Een supergoede ontwikkeling.....
    Kan dit volgens de Nederlandse wetgeving? Kan me iets herinneren van een notitie in het vuurwerkbesluit omtrent zichzelf voortdrijvend vuurwerk anders dan vuurpijlen....... verboden.

    Groet,

    Comment


      #3
      Deze valt onder draai vuurwerk net als de wondertol.
      Gekeurd door TNO
      GR Wim
      Rubro Nederland

      Comment


        #4
        Ligt eraan waar deze te koop zullen zijn.
        Anders komen deze zeker in het assortiment.

        Comment


          #5
          Hier ga ik wel 'n pakje van kopen dit jaar vermoedt ik!
          Ziet d'r leuk uit, en het zal ook vast wel een goed product zijn zoals ik van RUBRO gewend ben.
          [b]Niet actief[/b]

          Comment


            #6
            Dit lijkt me een toppertje,ik heb het hele pyromania assortiment besteld dus ik ben benieuwd.
            [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

            Comment


              #7
              Net eentje geprobeerd en ik weet nog steeds niet wat die doet... Weigerde dus helaas, zo nog maar eentje proberen

              Comment


                #8
                Oeps, te laat... de 2de deed het gelukkig wel. Probeer er zo anders nog wel een. Ging met een luid zoemend geluid kaarsrecht de lucht in met een groen lichtspoor! Viel ook bijna loodrecht weer naar beneden in de sneeuw en door de hitte van dat ding zakte die er mooi doorheen en liet een mooie tunnel achter

                Comment


                  #9
                  ik had ook 5 van de 6 weigeraars! lijkt er dus op dat meer mensen dit hadden.
                  die ene die het wel deed was erg leuk maar 1 werkende voor 3.65 vind ik toch wel te gek! haha!
                  Laatst aangepast door PyroDj; 2 January 2011, 17:34.

                  Comment


                    #10
                    tja helaas bij mij ook maar 2 werkende,maarjah kan gebeuren?

                    Comment


                      #11
                      leuke dingen, iets minder leuk is dat de helft het niet deed
                      https://youtube.com/c/EindjePyro

                      Comment


                        #12
                        Vreemd bij mij deden ze het allemaal en ik had 3 pakken,erg leuke dingetjes
                        [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                        Comment


                          #13
                          Vond deze dingen wel leuk, bij mij deden ze het allemaal. Was alleen wel even oppassen als deze dingen weer naar beneden vallen aangezien ze aardig zwaar wegen, leken net stenen die naar beneden vielen.

                          Comment


                            #14
                            Haha, wat een herkenbare reacties hier allemaal, bij mij deed de helft het dus ook niet. Terwijl de lont wel helemaal was opgebrand. Als ze het dan deden waren het leuke dingen, maar het was oppassen geblazen als ze naar beneden vielen!
                            Op andere fora: bloodwake / mollyman

                            Comment


                              #15
                              Vriend van me had ze, daar deed wel zowat elke het. Op zich geinige dingetjes, zal ze zelf alleen nooit kopen.
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment

                              Working...
                              X