Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Ass.] Assortment F1 Box - PyroGiochi

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Ass.] Assortment F1 Box - PyroGiochi

    Artikelnaam: PyroGiochi Assortment F1 Box
    Netto Kruitgewicht: 53,7 gram
    Aantal fonteinnen: 8
    Effectomschrijving: 8 verschillende fonteinen. Een aantal met kleureffecten en een aantal met crackling.
    Kartoninhoud: 48
    Tijdsduur: 10~15 sec per fontein
    Stijghoogte: Max. 2meter bij zilverfontein
    Adviesprijs: €14,95

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	assortimento-di-cat-f1-fonteinen-box-61c0c9db934d4159037832.png
Vertoningen:1
Grootte:314,5 KB
ID:	1616114


    #2
    Gisteren de 1e fontein van dit pakket afgestoken. Ik schrok me de pleuris. Vergeleken met heel veel cat1 fonteinen stak deze er flink bovenuit. Mijn vrouw achter het raam zei: "Is dat ook CAT1?!". Ik heb de overige fonteinen nog niet geprobeerd maar de video's zijn veelbelovend. Wat mij betreft de beste CAT1 fonteinen die ik tot nu toe ben tegen gekomen.

    Kwam deze video ook nog tegen:

    Comment


      #3
      Mooi spul man! Die crackling bizar voor cat1 begrippen als ik op de filmpjes af mag gaan.

      Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Nergens tegen gekomen nog...
      Work is the curse of the drinking class

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
        Mooi spul man! Die crackling bizar voor cat1 begrippen als ik op de filmpjes af mag gaan.

        Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Nergens tegen gekomen nog...
        Ik heb 'm zelf gekocht bij Theo van Huet vuurwerk in Pannerden. Ik zag via Google ook dat ze verkrijgbaar waren/zijn bij vuurwerkbunker Pijnacker en vuurwerkdepot Cruquius.

        Comment


          #5
          Heb ze gekocht bij de Vuurwerkbunker pijnacker..
          Tis matig als ik het zo zie dan heb je niet veel fonteinen gezien.
          Die van Ardi zijn veel beter en dat zit ook in Pijnacker (quartel vuurwerk, al is veel spul op aangezien het jaar bijna voorbij is)
          Laatst aangepast door aasamember; 30 December 2021, 15:27.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Calim3ro Bekijk bericht
            Ik heb 'm zelf gekocht bij Theo van Huet vuurwerk in Pannerden. Ik zag via Google ook dat ze verkrijgbaar waren/zijn bij vuurwerkbunker Pijnacker en vuurwerkdepot Cruquius.

            Thanks! Beetje uit de buurt maar misschien toch nog een ritje waard. Ardi heeft ook mooi spul inderdaad.
            Work is the curse of the drinking class

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
              Heb ze gekocht bij de Vuurwerkbunker pijnacker..
              Tis matig als ik het zo zie dan heb je niet veel fonteinen gezien.
              Die van Ardi zijn veel beter en dat zit ook in Pijnacker (quartel vuurwerk, al is veel spul op aangezien het jaar bijna voorbij is)
              Inderdaad. Die zijn ook top maar heb ik helaas niet kunnen krijgen. Waren bij Huisman al vrij snel uitverkocht.

              Comment


                #8
                Mooi spul! Jammer dat ik die hier niet gezien heb

                Comment


                  #9
                  Tis gewoon top kwaliteit, hoop dat we hier volgend jaar cat2 van mogen afsteken. Er staat ook niet voor niets op CIRCA 7 gram, dat zal wel naar boven zijn afgerond. Ik teken nu al in voor een mooie ass doos in cat2 formaat voor een euro of 50.
                  PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                  Comment


                    #10
                    Nice, zien er goed uit! Heb ook een doosje liggen voor morgen begin van de avond.
                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment


                      #11
                      Ik zal eens kijken of ik zo een filmpje kan maken van de katan vesuvius fonteinen, heel ander type fontein maar die hebben me vorig jaar al positief verrast.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        #12
                        De vesuvius waren helaas van de zomer een keer helemaal natgeregent. Deze wilde niet eens meer aan. Zal nog eens kijken of ik op een ander moment nog een nieuw pakje kan kopen en filmen.
                        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                          Mooi spul man! Die crackling bizar voor cat1 begrippen als ik op de filmpjes af mag gaan.

                          Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Nergens tegen gekomen nog...
                          Vuurwerkhuizen had ze geloof ik.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #14
                            Er zit een NL sticker op de doos: Distribiteur vuurwerkbunker Nederland

                            Ik heb deze ook geprobeerd gisteravond. Op zich redelijk, nr 1 deed het goed.
                            Hierna een original colour conic. De colour conic is nog steeds de beste.

                            Comment


                              #15
                              Deze was slecht zoals verwacht, paar iets betere fonteinen.
                              Zeker geen 15euro waard

                              Comment

                              Working...
                              X