Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Lidl] Knetterlinten 60-delig

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Rdam Bekijk bericht
    Drogen nou
    [ATTACH=CONFIG]58441[/ATTACH]
    Nou zeg ik klaag niet graag maar je bent hier wel wat doorgeslagen, moet je kijken wat je bent gekrompen man pffff.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Meh, heb de mindere versie :( meteen blaffende hond, blikken uit het raam...bah

      Mss moeten we mensen ns door het jaar heen meer laten wennen aan het feit dat dit het hele jaar mag
      persoonlijk ben ik klaar met het gros van de nederlanders. Op de normale en leuke na. De rest zijn allemaal zeikerds, burgertrutjes (inclusief mannen) en lockdownschapen.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Meh, heb de mindere versie :( meteen blaffende hond, blikken uit het raam...bah
        Had je last van carbidblikken uit het raam ?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
          Nou zeg ik klaag niet graag maar je bent hier wel wat doorgeslagen, moet je kijken wat je bent gekrompen man pffff.
          Haha die kleine van mij moet het ook leren nu het nog kan.
          Me volgende kind gaat denk ik geen Oud en nieuw met vuurwerk meemaken.

          Hij heeft gelukkig de tijd meegemaakt dat een knaller meer dan 2gr gram had in BE en dat er nog pijlen en knalwerk in NL verkrijgbaar was.

          Comment


            Iemand nog wat kunnen scoren van de knetterlinten of zijn ze gewoon helemaal op voor dit jaar?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Rdam Bekijk bericht
              Haha die kleine van mij moet het ook leren nu het nog kan.
              Me volgende kind gaat denk ik geen Oud en nieuw met vuurwerk meemaken.

              Hij heeft gelukkig de tijd meegemaakt dat een knaller meer dan 2gr gram had in BE en dat er nog pijlen en knalwerk in NL verkrijgbaar was.
              Nou ben blij voor je dat jou kind nog net op tijd is om mee te maken hoe het is om met pa te stoken.pffff alles wordt hier afgepakt, ik weet nog hoe leuk het was om met pa te stoken in 1975 toen mocht en was er nog veel mogelijk. Geniet nu het nog kan.

              Comment




                Nieuwe batch linten bij de Lidl. Of te wel de De Chinese Lidl Knetterlintrol
                Heerlijke chaos kwam er vanaf.
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  Hoelang zijn deze linten eigenlijk? 15cm ofzo ?

                  Comment


                    25 cm lang

                    Comment


                      Comment


                        Hier ook een mat van gemaakt, zorgt toch voor veel geweld hoor. 4 pakjes als finale en het gaat al los.
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          Ik kon, toen ik om twaalf uur buiten stond, mij er niet toe zetten om het beetje wat ik aan cat 1 had gekocht te stoken. Heb dus gewoon twee dozen open gemaakt en ze in een keer op het vuur gegooid. Was best geinig, maar meer niet. Nee niet mijn ding, ben dus maar gewoon cakes etc gaan stoken
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            Met 12 pakjes, wat flashing diamond, grondbloemen en knetterkings toch een aardig leuk spektakel. Voor dat geld en het het feit dat ik het elke dag mag afsteken is het toch best leuk spul.

                            Comment


                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20201219_144009.jpg
Vertoningen:1
Grootte:179,7 KB
ID:	1584100
                              45meter
                              35pakken knetterlint van de Lidl.
                              2100lintjes.
                              Eindbom 3x doos knetterrotjes van Aldi
                              150st.
                              Brand duur was 7min.
                              Heerlijk!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                                45meter
                                35pakken knetterlint van de Lidl.
                                2100lintjes.
                                Eindbom 3x doos knetterrotjes van Aldi
                                150st.
                                Brand duur was 7min.
                                Heerlijk!
                                Zo dan . Waar haal je die hoeveelheden vandaan zeg! Ik was al blij met mijn 10 pakjes die ik in de chaos er tussenuit heb weten te graaien. Volgt er toevallig nog een filmpje? Ben benieuwd hoe deze rode knetterslang het gedaan heeft!

                                Comment

                                Working...
                                X