Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurspuwers box Cat 1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurspuwers box Cat 1

    Artikelnummer: 02535
    Artikelnaam: Vuurspuwers box
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal schoten:
    Effectomschrijving: Fonteinenpakket, 15-delig.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs:
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Vandaag een box meegenomen à €8. Afgaande van de enige video die ik heb kunnen vinden, van 2017, moeten dit dezelfde fonteinen als in de Aldi-fonteinenmix voorstellen.

    Ik ben echter een beetje bang dat dit jaar de fonteinen, net als die van Aldi, tegen zullen vallen. Het batchnummer op de doos duidt 2020 aan, en de staande fonteintjes hebben bij mij ook kartonnen voetjes, iets wat voor dit jaar nieuw is. Ook heet de kleine kegel, die op de video Knetterfontein heette, nu Zilvervulkaan, net als de wat grotere vulkaan. Dit zou in lijn zijn met de "Knetterfontein" uit het Aldi-pakket, die dit jaar helemaal niet blijkt te knetteren.

    Afijn, ik laat ze bij de verwarming en dan gaan we het zien op oudjaarsdag. Ik zou wel oppassen als je van plan was veel van deze dozen te kopen, want misschien is het net zo'n prul als dat van Aldi van dit jaar.
    Gelukkig oudjaar!

    Comment


      #3
      Deze box met fonteinen zou ik lekker laten liggen. Dit is net zo slecht als de paketten van de Aldi. Ik had gehoopt dat dit nog de oude versie was maar helaas... De uitwerking van de smalle fontein is nog wel aardig maar de rest komt net 20cm hoog.

      Comment


        #4


        De vuurkegel van dit pakket
        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

        Comment


          #5
          Ach voor 8 euro kan je dat altijd meepakken. Echter zag ik nu net ook al een winkel die er nu 16 voor durft te vragen, het dubbele dus

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
            Ach voor 8 euro kan je dat altijd meepakken. Echter zag ik nu net ook al een winkel die er nu 16 voor durft te vragen, het dubbele dus
            Dat is de Adviesprijs en niet de aanbiedingsprijs dus dat zou kunnen als bijv. de shop van die winkel nog niet open is...
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #7
              Gelukkig. Schrok al

              Comment


                #8


                Straatfilmpje van Technowitch
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment

                Working...
                X